اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

ایجاد گروه‌های آموزشی، نهضتی بزرگ در آموزش و پرورش است

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: ایجاد گروه‌های آموزشی به عنوان یک نهضت بزرگ در آموزش و پرورش است.

ایجاد گروه‌های آموزشی، نهضتی بزرگ در آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس جمالی‌فرد ظهر امروز در جلسه سرگروه‌های آموزشی دوره متوسطه اوّل منطقه بردخون اظهار داشت: گروه‌های آموزشی به عنوان یک نهضت بزرگ علمی و حلقه گم شده در نظام تعلیم و تربیت تشکیل شدند تا معلمان را در کنار هم به وفاق و همدلی برساند.

وی افزود: هم‌اندیشی و تعالی هدف اولیه و مهم تشکیل گروه‌ها بوده و حضور صاحبان اندیشه موجب رشد و تقویت آن‌ها می‌شود که در همین راستا گروه‌های آموزشی منطقه همواره فعال بوده‌اند و در همایش‌ها و برنامه‌های مصوب حضور و مشارکت دارند و با وجود مدارج تحصیلی و تخصصی فرهنگیان موفقیت‌های زیادی در انتظار است.

جمالی‌فرد با بیان اینکه نسبت به کار جدیت داشته باشیم، اضافه کرد: به رسالت عظیم معلمی خود پایبند باشیم و از بی‌تفاوتی در امور بپرهیزیم و مطالعه و تحقیق را در برنامه خود قرار دهیم و فعالیت‌ها را منعکس کنیم تا افکار عمومی از اندیشه‌ها مطلع شوند.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز نقش سرگروه‌های آموزشی را یادآور شد و گفت: نقش سرگروه‌های آموزشی از مسئولان اداره نیز بیشتر است پس برای ساماندهی و حمایت گروه‌های آموزشی تصمیم جدی داشته باشیم و با همه توان از گروه‌ها و برنامه‌های آن‌ها پشتیبانی کنیم.

فرشاد مهرآوران افزود: سرگروه‌های آموزشی منطقه در سال گذشته موفقیت‌های درخشانی داشته‌اند که کسب رتبه دوم استانی تولید محتوای الکترونیکی درس علوم تجربی توسط اعظم درویشی و فاطمه شهنیایی، رتبه دوم استانی ارزشیابی سالانه سرگروه‌های آموزشی درس شیمی توسط فاطمه فولادی‌دوست، رتبه دوم استانی مسابقه ترجمه متون تخصصی جغرافیا توسط معصومه عوضی از این نمونه است.

وی اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از همکاری‌های ظهیر محمودی در گروه آموزشی درس عربی، مذهب روستایی در گروه آموزشی درس ریاضی، علی عدالت‌خواه در گروه آموزشی درس کار و فناوری و حسین کشاورز با گروه آموزشی مدیران استان تقدیر کرده است.

انتهای پیام/66003/الف30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول