اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد عتبات عالیات اردبیل:

سند افتخاری برای مشارکت‌کنندگان ساخت صحن حضرت زهرا (س) صادر می‌شود

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل گفت: برای مشارکت‌کنندگان ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف سند افتخاری صادر می‌شود.

سند افتخاری برای مشارکت‌کنندگان ساخت صحن حضرت زهرا (س) صادر می‌شود

 

اسفندیار هوشیار در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: به ازای پرداخت 3 میلیون تومان کمک داوطلبانه سند افتخاری هر مترمربع زمین احداثی در صحن حضرت زهرا (س) و مرقد امام علی (ع) به خیرین و نیکوکاران صادر می‌شود.

وی افزود: این سند می‌تواند برات آشکار مومنان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت از آتش دوزخ باشد که با حضور فعالانه در این عرصه سعی می‌کنند تا جایگاه ارزشی ائمه اطهار و صلحا و بزرگان این سرزمین اعتلا یابد.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل اهمیت جدی ورود خیرین و نیکوکاران را در این عرصه حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: هر کس که می‌خواهد کار ماندگار و وقف جاویدان انجام دهد با مراجعه به ستاد عتبات عالیات می‌تواند در این امر خداپسندانه مشارکت کند.

هوشیار از اجرای طرح ویژه اردبیلی‌ها در عتبات عالیات خبر داد و گفت: البته جزئیات این طرح را بعد از تصویب نهایی اعلام خواهیم کرد تا همه در جریان جزئیات آن و مشارکت برای حضور در اجرای این طرح افتخاری اردبیلی‌ها باشند.

این مسئول از افزایش مراجعات مردم و جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات بیشتر خبر داد و افزود: این مشارکت بالای مردم در دور جدید فعالیت ستاد عتبات عالیات استان اردبیل بی‌نظیر است به طوری که از تمامی شهرها با توجه به راه‌اندازی شعبات ستاد با تلاش رابطان ما کمک‌های مردمی خیرین و نیکوکاران جمع‌آوری شده و در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل از اعزام مرحله دوم کاروان مشارکتی اردبیل برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد و بیان کرد: در این مرحله قرار است 46 نفر به کشور عراق اعزام شوند.

هوشیار از حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان استانی به ویژه سپاه استان در جذب کمک‌های مردمی از طریق پایگاه‌ها و مراکز مختلف مذهبی به همت بسیجیان دلاور خبر داد و گفت: در دیدار اخیر با فرمانده سپاه استان اردبیل سردار بابازاده به تلاش و جدیت این مجموعه در کمک به بازسازی عتبات عالیات تاکید کردند.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل از اختصاص 25 میلیون تومان اختصاص کمکی به ستاد بازسازی عتبات عالیات از طریق شورای شهر و شهرداری خبر داد و اظهار کرد: این کمک‌ها توان ما را در بهبود شرایط استقرار و خدمات این ستاد افزایش داده است.

انتهای پیام/62003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول