اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

چهاردهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا- مالزی

2 طلا، یک نقره و 2 برنز دستاورد کاراته‌کاهای ایران در روز دوم

کاراته‌کاهای ایران در ادامه درخشش خود در رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا به دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز دیگر دست یافتند.

2 طلا، یک نقره و 2 برنز دستاورد کاراته‌کاهای ایران در روز دوم

به گزارش خبرگزاری فارس، در دومین روز از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال که با حضور 370 کاراته‌کا از 29 کشور در سالن بدمینتون کوالالامپور مالزی برگزار شد، در وزن 76- کیلوگرم، علی بهبود ابتدا مقابل نماینده ازبکستان 6 بر یک به برتری رسید، سپس برابر حریف کویت 3 بر صفر پیروز شد، سومین مبارزه هم مقابل عربستان با نتیجه 2 بر یک برنده شد. بهبود در دیدار پایانی مقابل حریفی از مالزی قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به مدال طلای این وزن رسید.

در وزن 76+کیلوگرم، صالح اباذری در نخستین گام نماینده هند را 8 بر صفر شکست داد، در مبارزه دوم حریف قزاقستانی را 10 بر یک از پیش رو برداشت، اباذری در سومین دیدار مقابل حریف ژاپنی پس از تساوی یک بر یک با رای داوران برنده میدان اعلام شد و راهی دیدار فینال شد. او در دیدار فینال موفق شد برابر حریف عربستانی پس از تساوی در وقت معمول مبارزه با رای داوران پیروز شده و مدال طلا را بر گردن آویزد.

در وزن 68- کیلوگرم مهدی قراری‌زاده 7 بر 6 کاراته کای عربستانی را برد، در مبارزه دوم مقابل حریف از ژاپن قرار گرفت و 8 بر 6 نتیجه را واگذار کرد تا در جدول شانس محدد بخت خود را بیازماید. او در این گروه ابتدا حریفی از چین تایپه را 4 بر صفر برد و سپس موفق شد نماینده اردن را 7 بر صفر شکست داده و به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها برسد.

در ادامه این رقابت‌ها نیز در بخش دختران، در وزن 59- کیلوگرم، آویشن باقری در نخستین گام برابر نماینده هند با نتیجه 8 بر یک پیروز شد، در دومین مبارزه مقابل حریف مالزی 5 بر صفر به برتری رسید و به فینال راه یافت. باقری در دیدار پایانی مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و به مدال نقره این وزن دست یافت.

در وزن 59+کیلوگرم، ملیکا احدی در مبارزه نخست 5 بر یک مقابل تایلند پیروز شد، در مبارزه دوم برابر حریف ویتنامی 3 بر یک باخت و در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد. او در این گروه مقابل کاراته کایی از نپال 8 بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول