اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد

تلاش برای رفع مشکل مسکن نخبگان در ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: رفع مشکل مسکن نخبگان یکی از مهم‌ترین مسائل به شمار می‌رود، که در راستای رفع این مسئله حرکت‌هایی شده است.

تلاش برای رفع مشکل مسکن نخبگان در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، میرعلی محمدی امشب در دومین نشست صمیمی با نخبگان و جوانان که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: با اعمال تخفیف و تقسیط در احداث ساختمان، درصدد رفع مشکل مسکن نخبگان و قشر فرهیخته جامعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از نهایی شدن این مصوبه شورای شهر، توسط شهرداری ارومیه مفاد آن به مرحله اجرا گذاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: به انحای مختلف اعم از اعمال حمایت‌های مادی، معنوی و اجتماعی باید در راستای پشتیبانی از قشر فرهیخته گام برداشته شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه نخبگان را سرمایه‌های اجتماعی ارزشمندی برای این مرز و بوم دانست و بیان داشت: مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید برای حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های دانشجویان اقدام کنند.

محمدی بهره‌مندی از دانش کافی در یک حیطه مشخص، کسب تجربه و تبدیل علم به عمل، به دست آوردن مهارت کافی در طرح مطالعاتی و برخورداری از ابزارهای مادی و معنوی را عوامل موثر در دست‌یابی به موفقیت برشمرد.

وی با اشاره به اینکه در سایه همت و تلاش مضاعف قشر تحصیلکرده و جوان کشور، آینده ایران اسلامی به معنای واقعی تضمین می‌شود، بیان داشت: کشورهای صنعتی و توسعه‌یافته جهان به پشتوانه نیروی انسانی توانمند به پیشرفت قابل توجهی دست یافته‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه بر ضرورت حرکت به سمت کار گروهی و تلاش جهادی تاکید کرد و بیان داشت: نخبگان با وجود بی‌مهری‌ و ناملایمات مختلف هرگز نباید از ادامه راه ناامید شوند، بلکه باید بسترهای لازم برای فعالیت‌های فکری دیگران را هم فراهم کنند.

محمدی گفت: در سایه بهره‌گیری از ظرفیت‌های نهفته بین نخبگان جوان کشورمان می‌توان طرح‌های بزرگی را در زمینه‌های مختلف اعم از اقتصادی، عمرانی، صنعتی و علمی به مرحله اجرا گذاشت.

انتهای پیام/61002/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول