اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار نقدی

دهمین همایش سراسری بسیج فرهنگیان کشور در مشهد برگزار می‌شود

دهمین همایش سراسری بسیج فرهنگیان کشور در قالب دوره توانمندسازی مدیران بسیج فرهنگیان با حضور سردار نقدی در مشهد برگزار می‌شود.

دهمین همایش سراسری بسیج فرهنگیان کشور در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مرکز بسیج فرهنگیان، شعبانعلی رمضانیان با اشاره به برگزاری دوره توانمندسازی مدیران بسیج فرهنگیان کشور اظهار کرد: همه ساله برای ارتقای سطح علمی و معرفتی و مباحث بصیرتی و مهارتی مدیران در استان‌ها، دوره‌ای در مشهد مقدس برگزار می‌کنیم که امسال نیز با نام «دوره توانمندسازی مدیران» از 25 مرداد ماه به مدت 9 روز برای بیش از 850 مدیر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان ادامه داد: در این دوره‌ها، مسئولان بسیج فرهنگیان استان‌ها، اعضای شورا و مدیران کانون‌های سراسر کشور شرکت می‌کنند و اهدافی که در این دوره دنبال می‌کنیم در ابتدا بدون تعارف، زیارت امام رضا(ع) است؛ پس از آن ارتقای معرفتی مدیران مد نظر است که با بیان مسائل اعتقادی و معرفتی در طول دوره دنبال می‌شود.

رمضانیان افزود: از دیگر اهداف این برنامه نیز شامل بیان ضرورت‌های مدیریتی و ارتقای سطح مهارت در بسیج فرهنگیان و تبادل تجربه بین مدیران است چرا که هر کدام از مدیران در طول سال در منطقه خود شیوه کاری دارند که وقتی بیان شود به دانش و تجربه یکدیگر کمک می‌کند و ما نیز با موانع و مشکلات آنها آشنا می‌شویم و از دیدگاه و نظرات آنها در بهبود کار و اصلاح روند استفاده می‌کنیم؛ ضمن اینکه از این اهداف که بگذاریم می‌خواهیم مدیران در سطح کشور رویه واحدی داشته باشند.

وی گفت: اقداماتی که انجام می‌دهیم تا اهداف ما تحقق پیدا کند 3 دسته شامل جلسه عمومی، کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های آمورشی است؛ در زمینه جلسات عمومی مباحثی مثل اخلاق و مسائل روز مطرح می‌شود و مباحثی مثل شیوه مدیریت در بسیج فرهنگیان، فضای مجازی، حلقه‌های صالحین در قالب کلاس‌های تخصصی ارائه می‌شود و مدیریت جهادی در آموزش و پرورش، آسیب‌های ماهواره و مباحث مربوط به شبکه های اجتماعی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی و جمعیت در قالب کارگاه ارائه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه امسال سومین سالی است که این دوره‌ها بعد از تفکیک بسیج فرهنگیان از بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود، گفت: سعی کردیم هر سال با در نظر گرفتن ضرورت‌ها و نیازمندی‌ها، سرفصل‌هایی را تعیین کنیم و بتوانیم در جهت تقویت زیر مجموعه کار کنیم.

رمضانیان با بیان اینکه این دوره با نام شهید شاخص بسیج فرهنگیان در سال جاری «شهید خداکرم رجب پور» نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: در نظر داریم در این دوره از خانواده شهید خداکرم رجب پور تجلیل کنیم.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این دوره شنبه 25 مردادماه ساعت 7:30 صبح با سخنرانی آیت الله صدیقی آغاز و پس از آن کارگاه های آموزشی آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان ادامه داد: افتتاحیه دوره دوم این همایش روز چهارشنبه 29 مردادماه خواهد بود که سردار نقدی به سخنرانی می‌پردازد.

وی یادآور شد: اختتامیه این همایش نیز پنج شنبه 30 مرداد ساعت 9:30 با سخنرانی آیت الله علم الهدی در سالن اجتماعات تربیت معلم شهید هاشمی نژاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70005/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول