اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز ارتباطات سفرهای ریاست جمهوری اعلام کرد

سامانه 111 برای بیان مطالبات اردبیلی‌ها به رئیس جمهور

رئیس مرکز ارتباطات سفرهای ریاست جمهوری گفت: مردم با کد رهگیری که بعد از بیان درخواست‌ها و مطالبات خود از طریق سیستم 111 دریافت می‌کنند، پیگیر مطالبات و درخواست‌هایشان باشند.

سامانه 111 برای بیان مطالبات اردبیلی‌ها به رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیری عصر امروز در بازدید از سامانه الکترونیکی 111 در آستانه سفر رئیس جمهور به اردبیل اظهار کرد: بیش از 600 کاربر به صورت شبانه‌روزی به ثبت درخواست‌ها و مطالبات مردم تنها با دریافت کد ملی از سوی متقاضیان اقدام می‌کنند تا با ثبت درخواست‌های آنها پیگیری این امر در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه از صبح سه‌شنبه مردم استان در آستانه سفر رئیس جمهور می‌توانند مطالبات و درخواست‌هایشان را با شماره تلفن 111 و سامانه تعریف شده در این زمینه مطرح کنند، تصریح کرد: بعد از یک روز از پایان سفر رئیس جمهور این سامانه همچنان فعال بوده و درخواست‌های مردم را دریافت می‌کند و در قبال آن کد رهگیری به آنها داده می‌شود تا از این طریق بعد از پایان سفر پیگیر نامه‌ها و مطالباتشان باشند.

رئیس مرکز ارتباطات سفرهای ریاست جمهوری گفت: این کد رهگیری یا به متقاضی اعلام شده و یا از طریق پیامک به آنها ارسال می‌شود تا آنها بدانند که از چه طریق می‌توانند تحقق خواسته‌ها و مطالباتشان را پیگیر باشند.

امیری به مشکلات مربوط به جمع‌آوری نامه‌ها و پاسخگویی به آنها گاه به دلیل نبود آدرس و مشخصات کافی اشاره کرد و افزود: همین مشکلات و خلأها سبب شد تا ما به فکر راه‌اندازی سامانه 111 باشیم تا مردم به راحتی بتوانند خواسته‌هایشان را از رئیس جمهور مطرح کنند که دیگر نیازی به نامه‌نگاری در این زمینه وجود ندارد.

وی از هموطنان در استان اردبیل خواست حدالمقدور از دادن نامه پرهیز کرده و از طریق این سامانه درخواست‌هایشان را مطرح کنند و در صورت نبود امکانات ارتباطی نامه‌های مردمی نیز به صورت محدود در محل سخنرانی رئیس جمهور در استادیوم تختی اردبیل توسط اکیپی این نامه‌ها جمع‌آوری شده و به آنها پاسخ داده می‌شود.

امیری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: دولت در حد وسع و توان و بدون اینکه بخواهد وعده‌ای برای تحقق همه درخواست‌ها بدهد این مطالبات را مورد پیگیری قرار می‌دهد که قطعاً سعی بر این است تا بدون اینکه هزینه‌ای مازاد متوجه این امر باشد با راهکارهای منطقی مردم به خواسته‌های خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: سامانه 111 در استان اردبیل بدون هزینه اضافی و بدون کدگیری برای شهروندان ساکن در سایر شهرها آماده جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات مردمی است که امیدواریم کاربران با احساس مسئولیت همه این درخواست‌ها را جمع‌بندی کنند.

انتهای پیام/62004/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول