اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

حضور نظامیان روسی در چین برای شرکت در رزمایش «ماموریت صلح 2014»

آخرین گروه از نظامیان روسیه به همراه 8 بالگرد نظامی برای شرکت در مانورهای نظامی مشترک سازمان همکاری شانگهای تحت عنوان «ماموریت صلح 2014» در منطقه عملیاتی تعیین شده در خاک چین حضور یافتند.

حضور نظامیان روسی در چین برای شرکت در رزمایش «ماموریت صلح 2014»

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، سرهنگ «الکساندر گوردیف» رئیس دفتر مطبوعاتی ناحیه شرق نیروهای مسلح فرادراسیون روسیه امروز، سه شنبه اعلام کرد که آخرین گروه از نظامیان روسی به همراه بالگردهای نظامی امروز در منطقه عملیاتی مانورهای نظامی مشترک سازمان همکاری‌های شانگهای که قرار است از تاریخ 24 الی 29 آگوست (2 الی 7 شهریور ماه) در جمهوری خلق چین برگزار شوند، حضور یافتند.

وی یادآور شد که علاوه بر حدود 1000 نیروی نظامی روسی، 8 فروند بالگرد میگ-8 نیروی هوایی روسیه نیز به چین انتقال یافته است.

به گفته این مقام نظامی روس، نیروهای نظامی روسیه بلافاصله بعد از حضور در منطقه عملیاتی تعیین شده برای برگزاری مانوردر جنوب غربی چین، در تمرینات نظامی مشترک و آماده سازی تجهیزات سنگین مورد استفاده در جریان مانورها شرکت خواهند نمود.

در این مانورها نیروهای مسلح 5 کشور روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، چین و تاجیکستان حضور خواهند داشت. در مجموع بیش از 7 هزار نفر از نیروهای نظامی این کشورها در عملیات مشترک نظامی در جرین این تمرینات شرکت دارند.

هدف از برگزاری این مانورها، تقویت همکاری بین کشورهای عضو سازمان شانگهای در اقدامات مشترک نظامی، گسترش نفوذ این سازمان در عرصه بین المللی، تعمیق همکاری و مشارکت کشورها در زمینه دفاعی و مقابله با تهدیدات منطقه‌ای و تروریسم است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول