اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ اظهارات تازه روحانی درباره استیضاح/ آب پاکی وزیر دفاع روی دست آژانس/ کاهش قیمت بلیت کنسرت/ اعتراض گسترده در نیویورک/ توضیحات کیمیایی درباره کار با سعید امامی فراهم شدن زمینه شکایت علیه وزارت علوم، تشکیل کابینه دولت عراق در هفته آینده، معارفه سرپرست وزارت علوم، راه‌اندازی واحد تولید دی‌اکسید در اصفهان و برنامه‌ریزی جبهه اعتدال‌گرایان برای مجلس از مهم‌ترین خبرهای امروز هستند.
۱۳۹۳-۶-۱ ۱۷:۰۳ http://fna.ir/
0

• روحانی در حرم امام راحل: با تغییر یک نفر مسیرمان عوض نمی‌شود/ تا پایان به منتقدان احترام می‌گذاریم

رئیس‌جمهور با اشاره به عزل وزیر علوم و با بیان اینکه با تغییر یک نفر از دولت مسیرمان عوض نمی‌شود، گفت: دولت در مبارزه با فساد در مدارک علمی به ویژه در زمینه بورسیه‌ها جدی خواهد بود. همچنین  روحانی ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال تورم به زیر 20 درصد برسد.

• وزیر دفاع: اطلاعات دانشمندان دفاعی را نخواهیم داد/ بازدید مجدد آژانس از پارچین موضوعیت ندارد/ فردا؛ رونمایی از 4 محصول دفاعی

سردار دهقان خاطرنشان کرد: امروز امریکا و فرانسه در پشیمانی از حمایت های خود باید اقدامی انجام دهند و همه علیه داعش متحد شوند.

• تظاهرات هزاران نفری در نیویورک در اعتراض به قتل مرد 43 ساله سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس/هزاران نفر از آمریکایی‌ها امروز در اعتراض به مرگ مرد 43 ساله سیاه‌پوست آمریکایی که چندی پیش پلیس سفیدپوست آمریکا با فشار بر گلوی او راه تنفسش را بسته بود، در نیویورک تظاهرات برپا می‌کنند.

• رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور: خبر شهادت دانایی‌فر را تأیید نمی‌کنیم/  روح الله جمعه‌ای درباره اخبار منتشرشده مبنی بر تأیید شهادت دانایی‌فر گفت: هنوز سندی به صورت رسمی به ما ارائه نشده است و هیچ خبری را در خصوص شهادت دانایی‌فر تایید نمی‌کنیم.

فاطمه رهبر: تنظیم دادخواست علیه وزارت علوم حق دانشجویان بورسیه است

نماینده مردم تهران در مجلس در مورد دانشجویان بورسیه‌ای که نامشان از سوی وزارت علوم منتشر شده است، گفت: این حق آنان است که شکایت و موضوع را تا آخر پیگیری کنند.

• راه‌اندازی واحد تولید دی‌اکسید اورانیوم غنی‌شده در اصفهان

پیش از ظهر امروز با حضور رییس سازمان انرژی اتمی واحد (UO2) تولید دی‌اکسید اورانیوم غنی‌شده در اصفهان راه‌اندازی شد.

• آیت‌الله مکارم شیرازی: از موضع رئیس‌جمهور در برابر استیضاح تقدیر می کنم/ وزیر جدید، اصلاحات لازم را در دانشگاه‌ها دنبال کند

• آیت‌الله شمس نجف‌آبادی استاد اخلاق تهران دارفانی را وداع گفت/ مراسم تشییع فردا برگزار می شود

عباس کشاورز، معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی: افزایش 47 درصدی تولید گندم در سال جاری/ واردات گندم تا سال 97 ادامه دارد

کابینه جدید عراق دوشنبه معرفی می‌شود

منابع نزدیک به نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه عراق اعلام کردند که وی با توجه به پیشرفت‌هایی که در روند گفت‌وگوهای سیاسی برای تشکیل کابینه ایجاد شده، 3شهریورماه  دولت را معرفی می‌کند. در همین باره خبرهایی از طرح داعش برای اشغال مناطق مرزی ترکیه شنیده می شود. همچنین جان کری، وزیر خارجه آمریکا، در تماس تلفنی با همتای عراقی‌اش، هوشیار زیباری، بر ضرورت تشکیل دولت جدید عراق با حضور تمام گروه‌های سیاسی کشور تاکید کرد

اخبار ضد و نقیض از موافقت رئیس‌‌جمهور یمن با برکناری دولت

اخبار ضد و نقیضی از موافقت رئیس‌جمهور یمن با درخواست انقلابیون این کشور مبنی بر تغییر دولت ناکارآمد کنونی در کشور منتشر می‌شود.

ظریف هفته آینده به مسکو می‌رود

مهدی سنایی، سفیر ایران در مسکو گفت: آقای ظریف روز جمعه 7 شهریور در مسکو با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه و برخی مقامات دیگر ملاقات و موضوعات روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی را موردبحث و بررسی قرار خواهند داد.

• قلعه‌نویی: مطمئن هستم هواداران رحمتی را تشویق می‌کنند/ استقلال یک تیم است، در اشتباهات فردی ضرر کردیم

• سرپرست وزارت علوم فردا معارفه می‌شود

محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم صبح فردا یکشنبه دوم شهریور ماه معارفه می‌شود.

• صهیونیست‌ها به اندازه 6 بمب اتم انواع بمب‌ها را بر سر مردم بی‌دفاع غزه ریخته‌اند/ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها به اندازه توان تخریب بیش از 6 بمب اتم انواع بمب و مواد منفجره را از راه زمین، هوا و دریا بر سر مردم بی‌دفاع غزه ریخته‌اند.

ابراهیم‌زاده: استقلال مدیون قلعه‌نویی و همکارانش است/ رحمتی رفتار و عملکرد خوبی دارد

مسعود کیمیایی در برنامه هفت: حقیقت وجودی روشنفکر جایگاه معینی ندارد/ با سعید امامی کار نکرده‌ام

احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی/ قرعه خوب برای تراکتورسازی

طبق برنامه‌ریزی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس احتمال دارد در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به یکدیگر برسند.

وزیر صنعت: نتیجه مذاکره بانک مرکزی با چینی‌ها در مورد فاینانس پروژه‌ها مثبت بود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مذاکره نمایندگان بانک مرکزی با چینی‌ها در مورد فاینانس طرح‌های اقتصادی مثبت بوده و اجرای پروژه‌ها سرعت می‌گیرد.

پیروز ارجمند، مدیر کل دفتر موسیقی، در نشست خبری: قیمت بلیت کنسرت‌ها ارزان می‌شود

• ارشدی: مشی اعتدالگرایی اکثریت مجلس را بدست خواهد آورد/ محکومین فتنه 88 جایی در جبهه ندارند

رئیس جبهه اعتدال گرایان با بیان اینکه برای انتخابات مجلس آینده برنامه گسترده‌ای خواهیم داشت، گفت: با صراحت اعلام می‌کنم مشی اعتدالگرایی در مجلس آینده بالای 50 درصد کرسی‌ها را کسب خواهد کرد.

• 100 هزار زایمان طبیعی رایگان و استقرار 3300 پزشک متخصص در مناطق محروم

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: طی سه ماه 100 هزار زایمان طبیعی رایگان در بیمارستان‌های کشور انجام شده است و 3300 پزشک متخصص نیز در مناطق محروم مستقر شدند.

ساموئل بازیکن تیم فوتبال پیکان:  بازی فردا برای من خاص است/به سمت نیمکت استقلال می‌روم

رایزنی ظریف و اشتون در بروکسل/وزیر امور خارجه کشورمان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قرار است در اوایل سپتامبر در بلژیک در خصوص مذاکرات هسته‌ای به گفت‌وگو بپردازند.

امروز در بازارها چه خبر؟

هر سکه بهار آزادی امروز در بازارها به بهای 934 هزار تومان خرید وفروش شد .همچنین نیم سکه هم با قیمت 469 هزار تومان معامله گردید.همچنین ربع سکه هم با بهای 257 هزار تومان روی تابول صرافی ها ثبت شد. همچنین هر دلار هم امروز با بهای 3085 تومان خریداری و 3107 تومان فروخته شد.

دانلود
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول