اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دولت در رامسر انجام شد

بهره‌برداری از 10 پروژه عمرانی در کتالم و ساداتشهر رامسر

10 پروژه عمرانی شهرداری کتالم و ساداتشهر در دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار و امام جمعه رامسر به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 10 پروژه عمرانی در کتالم و ساداتشهر رامسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، بعد از ظهر امروز در دومین روز از هفته دولت، با حضور فرماندار، امام جمعه و بعضی از مسئولان شهرستان رامسر 10 پروژه عمرانی شهرداری کتالم و ساداتشهر با حضور مسئولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌هایی نظیر زائرسرای نیاسته، پارک روستایی بصل‌کوه، ایستگاه تقویت ماهواره‌ای مارکوه، اجرای دیوار حفاظتی مشاکلایه، افتتاح فروشگاه الماس، پارک محله آزادگان،بهره‌برداری روشنایی معابر،آسفالت و پیاده‌رو سازی خیابان شهید مطهری، روشنایی محور تنکابن ـ رامسر از طرح‌های بودند که در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

شهردار کتالم و ساداتشهر درباره ساخت دیوار حفاظتی در روستای مشاکلایه گفت: فرسایش و ریزش دیواره‌های جانبی رودخانه مشاکلایه در اثر سیلاب‌های فصلی همواره باعث زحمت و خسارت ساکنان رودخانه می‌شد که با بهره‌برداری از این طرح مشکلات این بخش رفع شده است.

مظاهر باقرسلیمی با بیان اینکه شهرداری کتالم و سادات‌شهر برای رفاه حال ساکنان منطقه و نیز جلوگیری از سیلاب و تخریب زمین‌های اطراف احداث دیواره حفاظتی رودخانه مشاکلایه را در دستور کار قرار دادند، افزود: این طرح با اعتباری معادل 10 میلیون تومان ساخته شد.

این  مسئول در ادامه درباره روشنایی محور رامسر ـ تنکابن تصریح کرد: این محور، محور اصلی برای ورود و خروج گردشگران به استان است که در بحث تامین روشنایی، سلامت، امنیت و ایمنی جان و مال مسافران و استفاده کنندگان از این محور تاثیر بسزایی دارد.

وی گفت: پروژه تامین روشنایی محور رامسر ـ تنکابن همواره در صدر کارهای عمرانی شهرداری کتالم و سادات‌شهر قرار گرفته است که با اعتباری معادل یک‌هزار میلیون ریال انجام شده است.

باقرسلیمی خاطرنشان کرد: آسفالت و پیاده‌رو سازی خیابان شهید مطهری با اعتباری معادل 200 میلیون تومان و پارک محله آزادگان با اعتبار 70 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش فارس، فردا سه‌شنبه در سومین روز از هفته دولت برنامه دیدار مردم با مسئولان راس ساعت 9 صبح در مصلی جوادالائمه (ع) رامسر انجام می‌شود.

در این برنامه مسئولان ادارات،نهادها و ارگان‌های رامسر در دیداری مردمی پاسخگوی مردم هستند.

انتهای پیام‌/‌86024/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول