اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار دهقان:

نگاه ویژه مقام معظم رهبری به صنعت دفاعی آن را تقویت می‌کند

وزیر دفاع گفت: لطف و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به صنعت دفاعی، حس مسئولیت و تلاش مضاعفی را در میان تلاشگران این صنعت تقویت می‌کند.

نگاه ویژه مقام معظم رهبری به صنعت دفاعی آن را تقویت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، به‌مناسبت روز صنعت دفاعی و هفته دولت، جشنواره مالک اشتر وزارت دفاع با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

در این جشنواره سردار دهقان  طی سخنانی با گرامی داشت روز صنعت دفاعی و  هفته دولت و پاسداشت  نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر از این شهیدان والامقام به عنوان اسوه های مدیریت و کار جهادی یاد کرد که در دوران کوتاه خدمت و شرایط سخت حاکم بر آن روزها، خدمات ماندگاری را از خود به یادگار گذاشته اند.

سردار دهقان از روز صنعت دفاعی به عنوان روزی مهم و مسئولیت آفرین یاد کرد و افزود: لطف و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به صنعت دفاعی، حس مسئولیت و تلاش مضاعفی را در میان تلاشگران این صنعت  تقویت می کند که همواره در جهت اجرای صحیح ماموریت های محوله  و پشتیبانی موثر از  نیروهای مسلح قدم های استوار و محکمی بردارند.

وزیر دفاع تصریح کرد : یک جامعه، فرد و سازمان در انجام ماموریت ها و وظایف مربوط، دارای یک سری ویژگی های خاص می باشد که آن را  از سایرین متمایز  می کند. این ویژگی ها  منعکس کننده آن مجموعه ها  یا فرد  است و به میزانی که این هویت یا ویژگی خاص یک سازمان، برای اعضا آن مشخص تر باشد، سازمان مربوط، مسیر پیشرفت و ترقی را بهتر و سریع تر طی خواهد کرد.

سردار دهقان در ادامه به نقش و جایگاه مهم محرک ها در حرکت سازمان به سمت اهداف اصلی خود تاکید کرد و گفت: عوامل محرک آفرین و مهم سازمانی باید در ذات یک سیستم به طور کامل نهادینه شود تا بسیاری از فعالیت ها و اقدامات، از حالت شکلی شدن و رفع تکلیف خارج شود.

وزیر دفاع افزود : وزارت دفاع نیز در انجام ماموریت ها و وظایف خود باید به صورت ذاتی، رو به جلو و  به سمت اهداف خود حرکت کند که این مهم با شناسایی چشم اندازها و برنامه ریزی های دقیق و سازمان یافته محقق خواهد شد.

سردار دهقان با تاکید بر اینکه رشد و تعالی سازمانی باید به عنوان امری ذاتی در سازمان ها نهادینه شود، خاطر نشان کرد: در صورت تحقق این هدف، اراده عظیمی در مجموعه سازمان شکل می گیرد که راه های رسیدن به اهداف را هموارتر و جنبه های صوری و ظاهری را تبدیل به عامل متمایز کننده می نماید.

وزیر دفاع در پایان از مدیران وزارت دفاع در بخش های گوناگون که در انجام وظایف و اهداف سازمانی، با نگاه عمیق و دید باز، تمام تلاش خود را در جهت اعتلای توان دفاعی نیروهای مسلح و کمک به برنامه های توسعه ای جمهوری اسلامی ایران به کار می گیرند تشکر و قدردانی کرد.

جشنواره مالک اشتر با هدف رصد، پایش و بررسی عملکرد وزارت دفاع و تلاش برای شتاب دادن به حرکت سازمان های وزارت دفاع  برگزار می شود. توسعه شایسته سالاری و معرفی و تقدیر از  سازمان ها و مدیران موفق وزارت دفاع  از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول