اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن کریم کردستان:

همایش فعالان قرآنی کردستان برگزار می‌شود

مسئول دارالقرآن کریم استان کردستان از برگزاری همایش استانی فعالان قرآنی در شهرستان سنندج خبر داد.

همایش فعالان قرآنی کردستان برگزار می‌شود

ناصر علی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این همایش 15 شهریورماه جاری در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این همایش 250 نفر از فعالان عرصه قرآنی استان کردستان حضور دارند، افزود: عباس سلیمی قاری بین‌المللی در این همایش حضور خواهد داشت. این همایش با موضوع سبک زندگی قرآنی و به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن کریم استان کردستان یادآور شد: در این همایش مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز گزارشی از فعالیت‌های قرآنی استان را ارائه خواهند داد. هدف از برگزاری این همایش ترویج سبک زندگی قرآنی و آشنایی بیش از پیش فعالان قرآنی به ویژه قاریان جوان استان کردستان با این سبک زندگی است.

به گفته وی، برگزاری اینگونه همایش‌ها حرکت ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی فعالان قرآنی با همدیگر و تبادل نظر و تجربیات آنها خواهد بود.

علی‌پور در پایان بیان کرد: دارالقرآن کریم استان کردستان به منظور انس گرفتن بیش از پیش مردم با قرآن کریم، برنامه‌های قرآنی گسترده‌ای را در سال‌جاری در دستور کار قرار داده است که با مشارکت مردم، به ویژه خانه‌های قرآن شهری و روستایی و موسسات قرآنی برای تحقق اهداف خود تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/79007/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول