اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

یک جوان مسیحی به دین مبین اسلام مشرف شد

ظهر امروز یک مسیحی یونانی با نام "آپوستولوس کیاکاموریس" در مرکز حوزه علمیه استان البرز پس از بر زبان آوردن شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

یک جوان مسیحی به دین مبین اسلام مشرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، این فرد پس از تشرف به دین اسلام در ظهر امروز نام "رضا" را برای خود برگزید.

جوان تازه مسلمان شده یونانی در گفت‌وگو با فارس تاکید کرد حالا که مسلمان شدم و کتاب آسمانی قرآن را در دستم گرفتم، آرامش خاصی دارم.

وی افزود: افتخار می‌کنم که پس از انتخاب دین مبین اسلام مذهب غنی تشیع را برگزیده و امیدوارم در سایه حمایت‌های ائمه اطهار (س) بتوانم مسلمان و شیعه واقعی و راستین باشم.

این جوان یونانی بیان کرد: من عاشق خدا هستم و نتوانستم خدایی خدا را در دین مسیحیت پیدا کنم و همین حس خداباوری و خداجویی، باعث گرایش من به دین اسلام شد.

لازم به توضیح است، در این مراسم نیز حجت‌الاسلام محمد ابراهیم سلطانی مدیر حوزه علمیه استان البرز، یک سفر مشهد به همراه یک جلد کلام‌الله مجید با ترجمه انگلیسی به این جوان تازه مسلمان شده اهدا نمود.

وی نیز در این مراسم با بیان اینکه دین اسلام سرشار از معرفت، انسانیت، محبت و مهربانی است، گفت: همین امر باعث شد تا این مسیحی به حقیقت دین و اسلام پی برده و به دین مبین اسلام تشرف پیدا کند.

مدیریت حوزه علمیه استان البرز افزود: گرایش به دین اسلام روز به روز بیشتر می‌شود و با توجه به هجمه‌های دشمن و اسلام ستیزی دشمن ما شاهد هستیم از سراسر جهان هر روز تعداد زیادی به دین اسلام تشرف پیدا می کنند که این امر نشانه حقانیت اسلام عزیز است.

انتهای پیام/2302/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول