اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شبکه «شما» مطرح کرد

اختصاص سهم بیشتری از شبکه «شما» به معرفی ظرفیت‌های کردستان

قائم‌مقام شبکه شما گفت: شبکه شما برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان، سهم بیشتری از زمان را به کردستان اختصاص می‌دهد.

اختصاص سهم بیشتری از شبکه «شما» به معرفی ظرفیت‌های کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمید حامدی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان که در دفتر معاونت امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شبکه "شما" به عنوان شبکه گردشگری و تلویزیون مطرح شده است.

وی مأموریت اصلی شبکه "شما" را پرداختن به موسیقی، فرهنگ عامه مردم و گردشگری دانست و افزود: سعی داریم بیشتر در راستای پرداختن به این موضوعات اهداف خود را پیش ببریم.

قائم‌مقام شبکه شما تصریح کرد: این شبکه محیط زیست انسانی را در قالب هم‌اندیشی و فرهنگی شناسایی کرده و این موضوع را بیش از پیش تقویت می‌کند.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری موجود در کردستان، می‌توانیم برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان سهم بیشتری را اختصاص دهیم چرا که کردستان ظرفیت مناسبی را در راستای افزایش آمار گردشگران دارد.

حامدی تصریح کرد: اگرچه کردستان استانی فرهنگی و سرشار از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است اما آنچنان شاید و باید به کشور و خارج معرفی نشده است.

وی با انتقاد از اینکه حتی در فضای فرودگاه سنندج هم ظرفیت‌های گردشگری استان معرفی نشده است، گفت: اگرچه باید از بدو ورود مسافر، جاذبه‌ها و استعدادهای استان به مسافران معرفی شود اما متاسفانه در کردستان به این مهم توجه نشده است.

حامدی خاطرنشان کرد: با پخش آهنگ‌های کردی از جمله آهنگ‌های ماموستا حسن زیرک از شبکه "شما"، شادی به خانه‌های مردم ایران وارد می‌شود.

قائم‌مقام شبکه شما تصریح کرد: باید ایرانی‌ها بیش از گذشته با مردم‌ کردستان آشنا شوند.

وی در پایان با بیان اینکه «شبکه شما» شبکه مخفف مردم ایران است، خاطرنشان کرد: این شبکه رسالت خود را در راستای جلب رضایت مردم سراسر ایران پیش می‌برد.

انتهای پیام/79019/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول