اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

عدالت اجتماعی را در تمام مناطق قم حاکم می‌کنیم

شهردار قم گفت: عدالت اجتماعی را در مناطق مختلف شهر قم حاکم خواهیم کرد و مصمم هستیم که سرانه فضای سبز منطقه دو و منطقه شش قم را به استاندارد برسانیم.

عدالت اجتماعی را در تمام مناطق قم حاکم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری سه‌شنبه شب در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح یادگار امام قم با تبریک ایام فرخنده دهه کرامت اظهار کرد: این دهه بسیار مبارک و پربرکت است چرا که آغاز آن با ولادت دخت موسی بن جعفر (ع) مصادف بوده است و پایان آن نیز مصادف با ولادت ولی نعمت ما ایرانیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است و چه نیکو این دهه به نام دهه کرامت نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) همه کریم هستند، تصریح کرد: برای ما ایرانیان و مردم قم حضرت معصومه (س)، امام رضا (ع) و احمد بن موسی شاهچراخ (ع) به دلیل اینکه مفتخر به میزبانی از ایشان هستیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

شهردار قم با تبریک سالروز تشکیل چهارمین دوره شوراهای اسلامی این شهر اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات سال گذشته حماسه سیاسی را رقم زدند و امروز یک سال از آغاز به کار شورا می‌گذرد و به همه اعضای شورای اسلامی شهر خدا قوت می‌گوییم.

وی تصریح کرد: اگر امروز ما توفیق عمل کردن به وعده افتتاح «هر ماه یک پروژه» را یافته‌ایم به واسطه تعامل و همکاری خوب شهرداری و شورای شهر است.

دلبری حضور آیت‌الله شاه‌آبادی، آیت‌الله میرعظیم و حجت‌الاسلام صالحی‌منش استاندار قم در این مراسم را گرامی دانست و گفت: استانداری، شورای شهر و شهرداری سه ضلع مثلث خدمت در قم هستند و عهد کرده‌ایم که از هیچ خدمتی فروگذار نکنیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی حمایت‌های قابل توجهی در عرصه عمران و آبادانی شهر داشته‌اند، گفت: این پروژه مزین به نام حضرت امام (ره) و یادگار ایشان است.

شهردار قم با اشاره به اینکه این پروژه با همکاری دستگاه‌های استانی و همچنین شرکت برق، راه‌آهن جمهوری اسلامی، شرکت آب منطقه‌ای و... به سرانجام رسیده است، خاطرنشان کرد: ما به برکت اینکه در شهر قم تقارن مناسبت‌های هفته دولت، دهه کرامت و سالروز آغاز به کار شوراها را شاهد بودیم، در این ماه دو پروژه بلوار شهید روحانی و تقاطع غیرهمسطح یادگار امام را در مناطق کمتر برخوردار در راستای عمل کردن به منویات رهبری به بهره‌برداری رساندیم.

وی تصریح کرد: عدالت اجتماعی را در مناطق مختلف شهر قم حاکم خواهیم کرد و مصمم هستیم که سرانه فضای سبز منطقه دو و منطقه شش قم را به استاندارد برسانیم.

دلبری با اشاره به اینکه با کاشت نهال‌های مثمر جلوی ورود ریزگردها گرفته خواهد شد، افزود: در این مسیر از همکاری مدیرکل منابع طبیعی و مدیرکل جهاد کشاورزی تقدیر می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم کمربند سبز قم را با حمایت همه مسئولان به اجرا درآوریم.

انتهای پیام/2258/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول