اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

ایجاد طرح‌های جدید الکتریکی و آموزشی در آرژانتین

رئیس جمهور آرژانتین از امضای قراردادهایی برای ایجاد اتصال‌های الکتریکی در ساحل اقیانوس اطلس خبر داد و آغاز تحصیل را از سن 4 سالگی اجباری کرد.

ایجاد طرح‌های جدید الکتریکی و آموزشی در آرژانتین

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور آرژانتین طی جلسه خود در «کاسا روسادا» (مقر ریاست جمهوری کشور) اعلام کرد که قراردادهایی برای ایجاد اتصال‌های الکتریکی در ساحل اقیانوس اطلس امضا کرده که هزینه‌ای برابر با 3 هزار و 44 پزو (واحد پول آرژانتین) معادل 361 هزار دلار در بر خواهد داشت.

خبرگزاری «ته‌لام» در این خصوص نوشت: «کریستینا فرناندز» همچنین تصریح کرد که مجموعه‌ای از برنامه‌های آموزشی جدید نیز تدوین شده، از جمله ایجاد شبکه ملی کلاس‌های دیجیتالی همراه در «توکامان» شمال غربی آرژانتین که از 130 کارگاه آموزشی تشکیل شده و همچنین اجباری شدن تحصیل از سن 4 سالگی.

وی در جلسه مذکور از طریق ویدئو کنفرانس مرکز جدید توزیع کارخانه پلاستیک «خمپلاست» در شهر «سانتافه» واقع در شرق کشور را افتتاح کرد.

«فرناندز» از سویی دیگر خاطرنشان کرد که در بخش خودرو تولید زیست‌سوخت به میزان قابل توجهی به لطف تدابیر اتخاذ شده در بخش عمومی رشد یافته است؛ وی در این رابطه گفت: تولید این محصول از ماه ژوئن (خرداد 93) به شاخص‌های بالایی که از سال‌های 2012 و 2013 ثبت کرده بودیم نزدیک شده است.

رئیس جمهور آرژانتین پایانه‌های فروش خودرو را نیز به ابقای سهام و تحریم سیاست‌های عمومی مشوق در خصوص خرید خودروهای جدید محکوم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول