اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر خورموج:

کاهش بار ترافیکی ‌شهر خورموج در دستور کار است

عضو شورای شهر خورموج گفت: طرح‌های امیدوار کننده‌ای در دست اقدام است که یکی از آنها خارج کردن بار ترافیکی از شهر خورموج است.

کاهش بار ترافیکی ‌شهر خورموج در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حمید بردستانی پیش از ظهر امروز در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر خورموج که در سالن اجتماعات شهرداری خورموج تشکیل شد، اظهار داشت: این شورا توانست یک الگو و نمونه ملموسی از مردمداری و تدبیر و امید باشد.

وی ادامه داد: ما از فرصت‌ها توانستیم استفاده کنیم این شورا نادرترین شوراها بود که توانست در روز 12شهریور شهردار را انتخاب کند.

بردستانی خاطر نشان کرد: در شورا خط قرمز ما هیچ وقت شهردار نبوده و نخواهد بود بلکه خط قرمز ما مردم هستند.

وی اضافه کرد: با همدلی سعی کرده‌ایم تا مشکلات شهر را در کوتاه‌ترین زمان حل کنیم و چنانچه مشکلی وجود دارد عدم تعامل مردم با شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر خورموج تصریح کرد: با توجهی که شخص شهردار داشته توانسته‌ایم تغییرات و اصلاحاتی در ساختار شهرداری انجام دهیم که این را به فال نیک می‌گیریم و نوعا افرادی توانمند با تجربه مشغول به کار شده‎اند که دارای تقید بیشتری هستند.

وی افزود: با حضوری که در مساجد داشتیم مسائل و مشکلاتی که توسط مردم مطرح می‌شد را برطرف کرده‌ایم و امروز می‌‎توانیم بگوییم شهرداری با مردم هیچ چالشی ندارد و مشکلاتی که 12 سال در شهر وجود داشت و ریشه‌دار شده بود با سعه صدر و مدیریت آنها را حل کرده‌ایم.

بردستانی گفت: طرح‌های امیدوار کننده‌ای در دست اقدام است که یکی از آنها خارج کردن بار ترافیکی از شهر خورموج است.

انتهای پیام/66001/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول