اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

مطبوعات از تخریب فضای گردشگری پرهیز کنند

فرماندار اردبیل گفت:‌ مطبوعات به جای انعکاس نقاط ضعف و کاستی‌ها باید به جنبه‌های مثبت اقدامات انجام شده نیز توجه کنند و از تخریب فضای گردشگری پرهیز کنند.

مطبوعات از تخریب فضای گردشگری پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر در اردبیل اظهار کرد: ما با تشکیل جلسات مختلف با ادارات و نهادها و پیش‌بینی‌های لازم آمادگی داریم تا به میهمانان و مسافران دهه آخر شهریور خدمات مطلوبی ارائه کنیم که این ارائه خدمات از پلیس راه و ایجاد آرامش در جاده‌های استان آغاز می‌شود و تا نقطه مطلوب گردشگری ادامه پیدا می‌کند.

وی استفاده از ظرفیت گردشگری دستگاه‌های مختلف نظیر هلال‌احمر، ورزش و جوانان و مراکز اقامتی رسمی و غیررسمی را یادآور شد و گفت: البته در قدم اول باید اقامتگاه‌های رسمی ما با ظرفیت خوب گردشگری همراه با امنیت و آرامش خاطر تکمیل شود و سپس بتوانیم سایر ظرفیت‌ها را در ارائه سرویس مطلوب‌تر فعال کنیم.

فرماندار اردبیل با قدردانی از شهرداری اردبیل در مهیا کردن بیش از 105 پارک و بوستان برای اقامت موقت گردشگران و دایر کردن سرویس‌های بهداشتی آنها بیان کرد: در بهبود ارائه خدمات در موج سوم سفرها ضرورت دارد تمامی ادارات سیستم بازرسی و کنترل خود را تقویت کنند و در کنار مهیا شدن اقامتگاه‌ها و پایانه‌ها برای تردد راحت‌تر سرویس‌های کیفی به مراجعان ارائه شود.

زنجانی برخی نگرانی‌ها را از بابت تامین و تهیه نان یادآور شد و افزود: ما از هم‌اکنون تدارک لازم را برای راه‌اندازی نانوایی‌های سیار و پخت شبانه‌روزی نان در دو هفته پایانی شهریور ماه انجام دادیم که امیدواریم بدون مشکل خاص نان مورد نیاز مسافران و گردشگران توزیع شود.

این مسئول ضرورت تعریف مراکز عمومی اسکان از سوی شهرداری و همچنین تامین زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات مناسب تورگردانی را بیان کرد و گفت: هر چند ضعف‌ها و کاستی‌ها را منکر نیستیم اما امیدواریم رسانه‌ها تنها به این جنبه ضعف و کاستی نپردازند بلکه با بیان نقاط قوت و توانمندی‌های گردشگری این استان در جذب گردشگر بیشتر همت و تلاش داشته باشند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: رسانه‌ها بهتر است از تخریب فضاهای گردشگری و ظرفیت‌های موجود در این حوزه پرهیز کنند و بیشتر نقاط قوت و توانمندی‌ها را بازگو کنند.

زنجانی همسویی دستگاه‌های مختلف را در حل این مشکلات و نارسایی‌ها یادآور شد و تصریح کرد: تلاش و کوشش بر این است تا به تدریج برخی از ضعف‌ها برطرف شود.

مساجد داخل شهر در ساعات مختلف باز باشند

شهردار اردبیل نیز در این جلسه گفت: شهرداری آمادگی کامل دارد تا در تمام مراکز تفریحی، توریستی و بوستان‌ها پذیرای مسافران و گردشگران باشد.

صدیف بدری عنوان کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی و نصب بنر در ورودی شهر انجام شده و برگزاری جشن‌های هفتگی در منطقه شورابیل تا آخر شهریور ماه ادامه پیدا می‌کند.

وی ضرورت فعالیت تمام وقت مساجد به ویژه مساجد مرکز شهر و سرویس‌های بهداشتی آنها را ضروری اعلام کرد و یادآور شد: ما 11 ایستگاه سی‌ان‌جی خودمان را نیز به همراه سرویس‌های بهداشتی آنها تدارک دیدیم تا در موج جدید سفرها یاریگر باشند.

تفاوت قیمت نان در سرعین همچنان آزاردهنده است

عبدالله مددی مدیرکل صدا و سیما اردبیل بیشترین گله‌ها و نگرانی‌های مردم را تفاوت قیمت نان پخت شده در سرعین به نسبت 50 درصد در مقایسه با شهر اردبیل بیان کرد و گفت: اغلب مسافران و گردشگران سئوال می‌کنند این تفاوت قیمت ناشی از چیست.

سید رضا موسوی مدیرکل حفاظت محیط زیست اردبیل نیز در این جلسه از فعال بودن سنجش آلودگی هوا و ارائه اطلاعات آنلاین خبر داد و اظهار کرد: در جمع‌آوری پسماندها و زباله‌های شهری باید سرعت عمل در دفع مناسب آن مدنظر باشد.

انتهای پیام/62003/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول