اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

محمدصادق کوشکی:

تشکیل کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی دست آمریکا را در حمایت از داعش رو می‌کند

یک کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی گفت: با توجه به حمایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی از داعش، موسس این گروه کاملا مشخص است لیکن آمریکا با تشکیل کمیته حقیقت یاب دست خود را رو می‌کند پس این کمیته هرگز تشکیل نخواهد شد.

تشکیل کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی دست آمریکا را در حمایت از داعش رو می‌کند

محمد صادق کوشکی، کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل امروز در گفتگو با خبرنگار بین الملل فارس در خصوص تایید و حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از گروهک تروریستی داعش اظهار داشت: بعید است که برای شناسایی کسانی که از فرصت افراط گرایی موجود در منطقه سوء استفاده کردند و پدیده‌ای به نام داعش را از طریق رسانه پول و مدیریت حمایت کرده اند، کمیته‌ای تشکیل شود.

وی افزود: البته نیازی هم به تشکیل کمیته حقیقت یاب نیست وقتی مقامات رژیم صهیونیستی به صراحت مطرح می‌کنند که ما از طرف داعش خطری را احساس نمی‌کنیم.

این استاد دانشگاه  با اشاره به اینکه در خاورمیانه همه از این گروه تروریست آسیب دیده‌اند، به غیر از صهیونیست‌ها، تاکید کرد: در چنین شرایطی واضح است که پدیده داعش محصول حمایت‌های چه کسانی است از این رو حمایت از این گروهک و جنایت آن باید به لیست اعمال تروریستی و جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی اضافه شود.

کوشکی در پایان تصریح کرد:‌ بر اساس منطق سود و زیان بیشترین منفعت از ظهور پدیده داعش در طول 6 سال گذشته نصیب آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است و بیشترین زیان به جهان اسلام رسیده است و از این منطق آشکار می‌شود که پدید آورندگان این مجموعه متوحش و تروریستی هرگز خود را محکوم نمی‌کنند از این رو کمیته و دادگاهی تشکیل نخواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول