اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نقوی در گفت‌وگو با فارس:

«داعش» محصول مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است/ ادعای آمریکا برای مبارزه با داعش دروغ است

سخنگوی کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه گروهک تروریستی داعش محصول مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در منطقه است، گفت: ادعای آمریکایی‌ها برای مبارزه با داعش یک دروغ است و آنان به دنبال ژست سیاسی و نظامی هستند.

«داعش» محصول مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است/ ادعای آمریکا برای مبارزه با داعش دروغ است

سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر مبارزه با داعش در عراق و سوریه، اظهار داشت: گروهک تروریستی داعش محصول مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در این منطقه است و در این موضوع تردیدی نیست و شکی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ادعای آمریکا مبنی بر مبارزه با داعش یک دروغ است، گفت: تا زمانی که خطر متوجه خود آمریکایی‌ها نشده بود، آنان هیچ اقدامی برای مبارزه با این گروهک تروریستی در این منطقه انجام نمی‌دادند هرچند هم‌اکنون که خطر متوجه آنها نیز شده، اقدامی انجام نخواهند داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه آمریکا با ادعای مبارزه با گروهک داعش به دنبال ژست سیاسی و نظامی است و می‌خواهد با این روش پاسخگوی افکار عمومی ملت خودش باشد، تصریح کرد: آمریکا هیچ‌زمان برای مبارزه با گروهک تروریستی داعش اقدام جدی و عملی انجام نداده است و تنها برای ژست‌های حقوق بشری، چنین ادعاهایی را مطرح می‌کند.

نقوی یادآور شد: باید بدانیم ادعای آمریکایی‌ها برای مبارزه با گروهک داعش نیز واقعی نیست و یک دروغ است و این ادعا هم فقط یک ژست سیاسی و نظامی است که توسط دولت این کشور برای پاسخگویی به افکار عمومی گرفته شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول