اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور اقتصادی اتاق بازرگانی کرمانشاه مطرح کرد

افزایش ضریب پذیرش تکنولوژی با جذب سرمایه‌گذاران خارجی

مشاور اقتصادی اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: ورود و جذب سرمایه‌گذاران خارجی ضریب پذیرش تکنولوژی و سرمایه‌گذاری منطقه را افزایش می‌دهد.

افزایش ضریب پذیرش تکنولوژی با جذب سرمایه‌گذاران خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، سهراب دل‌انگیزان پیش از ظهر امروز در بیست و هشتمین جلسه حلقه‌های مفقوده اقتصاد استان که با حضور کارشناسان اقتصادی برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری را باید از سه زاویه مدیریت، پروژه و سرمایه‌گذار مورد بررسی قرار داد که در حوزه مدیریت، مهارت بسیار ضعیف است.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی باید در بحث آموزش وارد شود، بیان داشت: در خصوص سرمایه‌گذاری نیز باید برای فعالان اقتصادی و مدیران دوره‌های آموزشی برگزار کند و مهارت را تا لایه‌های کارشناسی تقویت کند.

دل‌انگیزان با بیان اینکه باید «باور» را در مدیران تقویت کرد، خاطر نشان کرد: در این خصوص نیز می‌توان از تجربیات شهرها و کشورهای موفق در سرمایه‌گذاری بازدید کرده و از تجارب آن‌ها استفاد کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه معتقد است وقتی مهارت و باور در مدیران تقویت شود، زمینه پذیرندگی افزایش می‌یابد و می‌توان در امر سرمایه‌گذاری موفق بود.

وی شناسایی دقیق پروژه‌های ارزشمند که منجر به جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی شورد را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: البته جذب سرمایه‌گذار خارجی اهمیت بیشتری دارد، چراکه ورود سرمایه‌گذار خارجی ضریب پذیرش تکنولوژی و سرمایه‌گذاری منطقه را افزایش می‌دهد.

مشاور اقتصادی اتاق بازرگانی استان کرمانشاه ادامه داد: پروژه‌ها باید به‌هنگام و به قیمت روز محاسبه شود و زمین محل اجرا و مجوزها نیز از پیش آماده باشد.

دل‌انگیزان با تصریح اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف رقابتی هستند، خاطر نشان کرد: باید پاتوق‌های سرمایه‌گذاران واقعی را شناسایی کرد تا سکان سرمایه‌گذاری به‌ سمت صحیح خود هدایت شود.

انتهای پیام/2700/س/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول