اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 94

10 هزار واحد مسکن در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: 10 هزار واحد مسکن تا پایان سال 94 در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

10 هزار واحد مسکن در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سعید علایی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان با 13 هزار و 400 کیلومتر راه، 205 کیلومتر بزرگراه و یک هزار و 716 راه اصلی یکی از گسترده‌ترین استان‌های کشور است.

وی افزود: 23 واحد مسکن مهر در سیستان و بلوچستان وجود دارد که از این تعداد 13 هزار واحد افتتاح شده و امیدواریم 10 هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال آینده افتتاح شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: با توجه به اینکه 50 درصد راه‌های سیستان و بلوچستان روستایی است، باید در بخش راه‌های روستایی در این منطقه بیشتر کار کرد.

این مسئول ادامه داد: تاکنون 36 درصد اعتبارات راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده و این رقم تا پایان مهر ماه به 50 درصد خواهد رسید.

علایی گفت: کمیته‌ای را برای ساماندهی نیروی انسانی در استان‌ها در حوزه راه و شهرسازی در وزارتخانه تشکیل داده‌ایم و تلاش می‌کنیم برای جذب تمامی کسانی که در آزمون شرکت کرده‌اند، اعتبار لازم را تامین کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: حفاظت از میراث شهرسازی، تلاش برای ترویج و گسترش معماری ایرانی و اسلامی، توجه به پروژه‌های نیمه تمام در بحث راه و مسکن در تمامی استان‌ها و توجه به موضوع راهداری و ایمنی راه‌ها از جمله اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است.

این مسئول افزود: در ستاد وزارت راه و شهرسازی برنامه مدیریت ارتباط با شهروندان را در دستور کار قرار داده‌ایم و اعتقاد داریم شهروندان حق دارند اطلاعات حوزه حمل و نقل و مسکن را در اختیار داشته باشند.

وی ادامه داد: نقشه راه اصلاح نظام اداری در هشت برنامه در دست پیگیری قرار دارد که این نقشه در استان‌ها در قالب 30 برنامه و برای 50 دستگاه در حال پیگیری است.

علایی بیان کرد: قطعا اجرای این نقشه در افزایش بهره‌وری و رشد اقتصادی موثر خواهد بود.

در پایان مراسم با حضور جمعی از مدیران و مسئولان ادارات و سازمان‌های سیستان و بلوچستان، مسعود مالکی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان معرفی و منصوب و از زحمات ابوالفضل باقرنیا مدیرکل سابق اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/75004/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول