اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال خبر داد

آغاز لیگ بیس‌بال منطقه شمال از 25 شهریورماه

رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال گفت: لیگ بیس‌بال منطقه شمال از 25 شهریورماه در سمنان آغاز می‌شود.

آغاز لیگ بیس‌بال منطقه شمال از 25 شهریورماه

علیرضا ادیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری لیگ بیس‌بال منطقه شمال که قرار است در سمنان برگزار شود، اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور پنج تیم از استا‌ن‌های تهران، سمنان، قم، گیلان و خراسان رضوی از روز سه‌شنبه 25 شهریور آغاز می‌شود و تا عصر جمعه 28 شهریور ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دور برگشت لیگ بیس‌بال منطقه شمال نیز در مهرماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: به احتمال بسیار زیاد نیز تهران میزبان دور برگشت خواهد بود.

رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشور با اشاره به برگزاری لیگ جنوب ادامه داد: دور رفت این لیگ در اواسط مهرماه آغاز می‌شود و سعی داریم دور رفت و برگشت را همزمان با هم برگزار کنیم که البته به تعداد تیم‌ها بستگی دارد، در صورتی که تعداد تیم‌ها بیش از پنج تیم شود تنها دور رفت را برگزار می‌کنیم و دور برگشت را در آبان‌ماه برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: لیگ بیس‌بال چهار سال است که برگزار می‌شود، هر استانی که میزبانی را قبول کند لیگ را در همان استان برگزار می‌کنیم، قرار بود این لیگ در شهریورماه در تهران برگزار شود اما به دلیل برگزاری اردوهای مختلف برای بازی‌های اینچئون که موجب شد تهران جای مناسبی نداشته باشد این لیگ به استان دیگری واگذار شد.

انتهای پیام/63020/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول