اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر عنوان کرد

اقناع فرهنگی بهترین راه مبارزه با تهاجم ماهواره

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: وظیفه اصلی مسئولان و فرهنگیان جامعه این است که مردم را برای کنار گذاشتن ماهواره اقناع فرهنگی کنند چرا که ماهواره را نمی‌شود به زور از مردم گرفت.

اقناع فرهنگی بهترین راه مبارزه با تهاجم ماهواره

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا دشتی صبح امروز در جلسه مجمع عمومی نخبگان بسیجی در بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های ماهواره‌ای از عوامل ترویج بی‌بند باری و بی‌اخلاقی در جامعه بوده و اثرات مخربی بر رفتار و پرورش جوانان و نوجوانان و حتی کانون خانواده ایرانی دارد.

دشتی ارائه فیلم‌ها و تصویرهای غیر اخلاقی و خلاف عفت از طریق ماهواره را از عوامل اصلی آسیب‌های اجتماعی برشمرد و افزود: امروزه متاسفانه جوانان زمان زیادی از روی غفلت و ناآگاهی را به تماشای برنامه‌های ماهواره اختصاص می‌دهند که اگر این عامل ادامه پیدا کند باعث هم گسستگی کانون گرم خانواده‌های ایرانی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر به ظرفیت بالای بسیج در مقابله با تهاجم ماهواره‌ها علیه اسلام و ایران پرداخت و بیان داشت: همان طور که بسیج و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی داشتند در حال حاضر نیز با تجربیات خود در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، تربیتی و اجتماعی می‌توانند نقش‌آفرین باشند و اثرات مخرب ماهواره‌ها را بر خانواده‌ها و جوانان ما کمتر کنند.

دشتی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی همه رزمندگان، نظامی پاسدار نبودند، خاطر نشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس بدنه اصلی جنگ و اداره آن در دست بسیجیان بود و شکی در آن نیست که بسیج با حضور در میدان عامل اصلی پیروزی ما بود در جنگ نرم نیز اگر بسیج جلودار صحنه باشد دشمن بر ما و افکار ما مسلط نخواهد شد.

وی تصریح کرد: نتایجی که ما در جنگ سخت به آن دست یافتیم به آسانی حاصل نشد شاید در جنگ نرم با دشمن نیز نتوانیم به راحتی به آن نتایج مورد نظر برسیم، اما باید تمام سعی و تلاش خود را معطوف کنیم تا اثرات این حملات به کمترین حد امکان برسد.

این مسئول با بیان اینکه همه ادارات، نهادها، سازمان‌ها و شخصیت‌های فرهنگی و علمی باید وارد صحنه مقابله با دشمن در جنگ نرم شوند تا شرمنده شهدا نشویم، گفت: در حال حاضر سرنگ و اسلحه دشمن برای مقابله با دین اسلام و جوانان ما ماهواره است و چنانچه مقاومت نداشته باشیم با تزریق این سرنگ جوانان زیادی را از دست خواهیم داد.

انتهای پیام/66006/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول