اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اولین بار

نمایشگاه عکس «باز پس نمایی» در اردبیل گشایش می‌یابد

تازه‌ترین نمایشگاه عکس رحمان مجرد با عنوان «باز پس نمایی» از مجموعه نمایشگاه‌های «واکنش‌پذیری» چهارم مهر ماه 93 در محل کافه گالری بوم گشایش می‌یابد.

نمایشگاه عکس «باز پس نمایی» در اردبیل گشایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه که عصر امروز در اردبیل برگزار شد، مقرر شد نمایشگاه عکس «باز پس نمایی» که دومین نمایشگاه انفرادی و مستقل رحمان مجرد در اردبیل است برپا شود که اولین نمایشگاه انفرادی‌اش را در اردیبهشت ماه 90 در نگارخانه قوام‌الدین مجتمع فرهنگی، هنری فدک برپا کرده بود.

وی متولد 1363 در اردبیل است و به گفته خودش از سن 18 سالگی عکاسی را دنبال می‌کند، کسب بیش از 30 مقام بین‌المللی و ملی و حضور در بیش از 50 نمایشگاه گروهی در ایران و خارج از کشور از جمله فعالیت‌های اوست.

مجرد افزود: در این نمایشگاه تعداد 40 قطعه عکس با کادر 50×50 و 20×20 سیاه و سفید با موضوع «جزئیات زندگی روزمره» در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

این عکاس با اشاره به اینکه خیلی از این عکس‌ها را در بین سال‌های 82 تا 88 و به صورت نگاتیو عکاسی کرده است، تصریح کرد: کادر مربع مناسب‌ترین و رفیق‌ترین کادر یک هنرمند است، بنابراین در کمپوزیسیون عکس‌ها هنگام عکاسی و در مرحله ویرایش به مربع بودن کادر با توجه به موضوع و تأثیر مناسب در بیننده توجه ویژه‌ای شده است.

وی در ادامه بیان کرد: این نمایشگاه به طور کامل به صورت خصوصی برگزار می‌شود و فروش آثار به صورت محدود انجام می‌گیرد.

این نمایشگاه روز جمعه چهارم مهر ماه 93 در ساعت 11 صبح گشایش یافته و علاقمندان می‌توانند به مدت سه هفته از ساعت 11 صبح تا 22 شب از این نمایشگاه عکس بازدید کنند.

نشانی نمایشگاه عکس اردبیل، میدان قدس به سمت میدان یحیوی، نرسیده به استخر شهرداری، جنب بیمه سینا، کافه گالری بوم است.

انتهای پیام/62003/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول