اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

رسانه بازوی فرهنگی پلیس ایلام در پیشگیری از جرایم است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: رسانه بازوی فرهنگی پلیس ایلام در پیشگیری از جرایم است.

رسانه بازوی فرهنگی پلیس ایلام در پیشگیری از جرایم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی صبح امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای ایلام اظهار داشت: رسانه ملی بازوی فرهنگی پلیس در پیشگیری از جرایم در جامعه است.

وی ادامه داد: امروز اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف و قدرت‌نمایی کشور را مدیون فعالیت‌های رسانه‌ای ارزنده صدا و سیما هستیم.

دولتی برنامه‌‌سازی‌های صدا و سیما را ضامن سعادت و سلامت جامعه خواند و گفت: کار صدا و سیما در جامعه بسیار ارزشمند است و اثرات زیادی به‌دنبال دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام زیربنای توسعه کشور را توجه به فرهنگ به ویژه فرهنگ غنی اسلام عنوان کرد و بیان داشت: صدا وسیما از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دوران سازندگی همواره در حمایت از نظام اسلامی در راستای توسعه و تعالی کشور نقش بی‌بدلیل داشته‌ است.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز ایلام نیز در این دیدار گفت: موضوع پیشگیری در همه بخش‌ها مقدم بر دیگر امور است و رسانه ملی در این جهت همراه و همدوش پلیس خواهد بود.

حجت‌الله رحیم‌زاده با اشاره به جنگ نرم دنیای غرب علیه ملت ایران خاطر نشان کرد : امروز آسیب‌هایی که در کمین خانواده‌ها است بسیار خطرناک بوده و نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

وی تلاش پلیس در امر فرهنگ‌سازی و احترام به قانون در جامعه را ارزنده توصیف کرد و گفت: صدا و سیما آماده است تا در کنار پلیس جامعه را در مسیر اصلاح و آگاهی قرار دهد.

انتهای پیام/2246/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول