اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دشتی مطرح کرد

مشکلات شهرستان دشتی در تامین معلم مقطع ابتدایی

مدیر آموزش و پرورش دشتی گفت: در مقطع ابتدایی مدارس شهرستان دشتی با مشکل آموزگار روبه‌رو هستیم.

مشکلات شهرستان دشتی در تامین معلم مقطع ابتدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، احمد طیبیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم با همکاری همه بتوانیم گام‌های موثری را در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت برداریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی افزود: تمام طرح‌ها و برنامه‌های دولت و وزیر در آموزش پرورش بر اساس سند تحول بنیادین که مورد تایید مقام معظم رهبری است تدوین شده است.

وی یادآور شد: با کارشناسی خبره 750 چالش در آموزش و پرورش شناسایی و بر اساس آن سیاست‌های وزیر مشخص شده که در پنج برنامه تدوین و نخستین برنامه آن ساماندهی نیروی انسانی در سطح کشور است.

طیبیان گفت: در بخش ابتدایی با مشکل آموزگار روبرو هستیم که باید بر اساس جنسیت و محیط طراحی صورت گیرد.

این مسئول افزود: ارتقاء مدیریت آموزشگاهی یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش است و تعلیم و تربیت که برعهده آموزش و پرورش است به تنهایی بر نمی‌آید و نیاز به توسعه مشارکت است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه مهر و آماده کردن مدارس دارای فرآیندی است که بعد از امتحانات شروع می‌شود و با همکاری مدارس تمام کارها دراین زمینه صورت گرفته است.

طیبیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس متذکر شد: امسال دو شهید شاخص فرهنگی و دانش‌آموز در دشتی انتخاب شده که شهید فرهنگی شهید سید مرتضی طاهری و شهید دانش‌آموز محمد صادق فقیه حسینی نخستین شهید دانش‌آموز لقب گرفته است.

انتهای پیام/66001/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول