اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

آیفون تصویری راز سرقت منزلی در ایلام را بر ملا ساخت

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: آیفون تصویری راز سرقت منزلی در ایلام را برملا ساخت.

آیفون تصویری راز سرقت منزلی در ایلام را بر ملا ساخت

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام از دستگیری عامل سرقت منازل شهر ایلام و کشف 30 فقره سرقت خبر داد.

وی اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در شهر ایلام و تشابه در شیوه و شگرد سرقت‌ها، اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: سارق در آخرین سرقت خود و غافل از تصویربرداری او توسط آیفون منزل، تعدادی از اموال این خانه را به سرقت برده بود که با شناسایی چهره وی مشخص شد که از سارقان سابقه‌دار بوده و هم‌اکنون نیز در زندان به سر می‌برد.

این مسئول خاطر نشان کرد: سارق از سه ماه پیش دارای رأی باز بوده که با سوء استفاده از این موضوع در خارج از زندان اقدام به سرقت منازل در سطح شهر می‌کرد که پس از هماهنگی با مرجع قضایی، سارق زندانی جهت ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و در بازجویی‌های انجام شده به 30 فقره سرقت منازل در شهر ایلام اعتراف کرد که با بازسازی صحنه‌های جرم، مالباختگان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به دستگیری دو مالخر در این پرونده گفت: مقادیری از اموال مسروقه شامل طلاجات، رایانه، تبلت، تلفن همراه، پول، لپ‌تاپ و ... از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

انتهای پیام/2246/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول