اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار میرشکار:

گروه 1+5 همان کشورهایی هستند که جنگ را بر ایران تحمیل کردند

یکی از فرماندهان دوران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: گروه 1+5 همان کشورهایی هستند که جنگ را بر کشور ایران تحمیل کردند.

گروه 1+5 همان کشورهایی هستند که جنگ را بر ایران تحمیل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، سردار علیجان میرشکار امشب در همایش نقش اصناف در دوران هشت سال جنگ تحمیلی که در اتاق اصناف ساری برگزار شد، با بیان اینکه باید به رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا در دوران دفاع مقدس افتخار کنیم، اظهار داشت: بازماندگان دوران دفاع مقدس ارزش شهادت را درک کردند و سر تعظیم در مقابل رشادت‌های آنان فرود می‌آورند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه مردم و جوانان باید ارزش جانبازان و ایثارگران را بدانند، افزود: جانبازان امروز همسنگران شهدای دوران دفاع مقدس هستند و باید سر تعظیم مقابل آنها فرود آورد.

میرشکار با بیان اینکه تعداد شهدای دانش‌آموز کشور با تعداد شهدای ارتش جمهوری اسلامی برابری می‌کند، گفت: دفاع مقدس برای تمامی اقشار جامعه بود و تمامی افراد در پیروزی این جنگ نقش موثری داشتند.

وی اظهار داشت: دشمنان با گفتمان امام خمینی (ره) آشنا بودند و می‌دانستند که این گفتمان هویت استکبار جهانی را نابود می‌کند و از همین رو در پی ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بودند.

میرشکار با اشاره به اینکه تحریم‌ها ‌علیه ملت ایران از همان دوران جنگ تحمیلی آغاز شده بود، افزود: دشمنان با تمام قوا می‌خواهند گفتمان اسلامی را از بین ببرند اما تمامی اقشار جامعه با حضور در جنگ تحمیلی از گفتمان امام خمینی (ره) دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی هنوز اسناد سری و فوق سری از جنگ تحمیلی ایران را فاش نکردند، بیان داشت: اما به گفته خودشان 35 کشور جهان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با ایران در حال مبارزه بودند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه آلمان فعالیت 6 خط تولید سلاح شیمیایی علیه ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی را تایید کرده بود، افزود: در دوران جنگ تحمیلی دست کم 150 شرکت انگلیسی، آمریکایی، آلمانی و شوروی کشور عراق را تجهیز می‌کردند.

میرشکار با تاکید بر اینکه گروه 1+5 همان کشورهایی هستند که جنگ را بر کشور ایران تحمیل کردند، اظهار داشت: اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به چالش کشیدن استکبار جهانی است.

انتهای یام/86031/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول