اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی جنوب کرمان:

شهدا تابلوی افتخارآمیز سرزمین ایران هستند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: شهدا تابلوی افتخارآمیز سرزمین بزرگ ایران هستند.

شهدا تابلوی افتخارآمیز سرزمین ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سید یعقوب موسوی بعدازظهر امروز در همایش سنگرسازان بی‎سنگر و یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این همایش به منظور پاسداشت جوانان برومندی برگزار شده است که از تمام وجود خویش برای سرفرازی ایران اسلامی گذشتند و نام خود را در این سرزمین پرافتخار جاودانه و ماندگار کردند.

وی بیان داشت: سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان شهدا و جانبازانی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند که تاریخ هرگز رشادت‎ها و دلاوری‎های این مردان بزرگ را فراموش نمی‎کند.

موسوی تصریح کرد: این سازمان افتخار دارد که 27 شهید، 92 جانباز، 12 آزاده و 243 نفر آزاده  را در عرصه نبرد با دشمن به این انقلاب تقدیم کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: مجموعه این سازمان علاوه بر نبرد با دشمن متخاصم در دوران دفاع مقدس در عرصه اقتصادی نیز با تمام توان به کمک سرزمین خویش آمده تا با بهره‎گیری از علم و فناوری روز زمینه شکوفایی استعدادها و ظرفیت‎های منطقه را فراهم کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدا به ویژه شهدای سازمان افزود: امیدوار هستیم به برکت خون این شهیدان گرانقدر با تلاش دولت بتوانیم به کشاورزان سخت‎کوش و بهره‌برداران جبهه تولید خدمات ارزشمندی ارائه دهیم.

موسوی شهدا را تابلوی افتخارآمیز سرزمین بزرگ ایران ذکر و عنوان کرد: وجود شهدا پیام‎آور این است که دشمنان با چنین جوانان رشیدی در عرصه‎های مختلف علمی، تحقیقاتی، آموزشی و نظامی به هیچ وجه نباید طمع خامی در سر بپرورانند.

انتهای پیام/80001/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول