اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست اردبیل:

5 میلیون مرسوله پستی در اردبیل جابجا شده است

مدیرکل پست استان اردبیل گفت:‌ در نیمه اول امسال بیش از پنج میلیون مرسوله در استان اردبیل جابجا شده است.

5 میلیون مرسوله پستی در اردبیل جابجا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد عبداللهی در آستانه 17 مهر روز جهانی پست پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: بیش از دو میلیون و 400 هزار مرسوله وارد استان شده که این مرسوله‌ها توسط نامه‌رسانان پرتلاش اداره کل پست استان اردبیل با کیفیت و مطلوبیت خدمات به دست صاحبان آنها رسیده است.

وی به دو میلیون و 600 هزار مرسوله صادره از استان به مقاصد دیگر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه نوع مرسوله‌ها با گذشت زمان تغییر پیدا کرده در حال حاضر بخش عظیمی از فعالیت پست را جابه‌جایی بسته‌ها و خدمات جانبی آن تشکیل می‌دهد. در همین راستا در نیمه اول امسال بیش از 100 هزار بسته پستی از استان اردبیل به سایر مناطق صادر و یا وارد این استان شده که با تلاش پرسنل زحمتکش اداره پست به دست صاحبان اصلی رسیده است.

عبداللهی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی پست و خدمات بی‌منت کارکنان پرتلاش این مجموعه تصریح کرد: نامه‌رسانان ما در سخت‌ترین شرایط و در سوز سرما و گرما که گاه مردم راغب به بیرون آمدن نیستند نامه‌ها و بسته‌های پستی را بر دوش گرفته و به دست صاحبان آنها می‌رسانند.

وی فعال بودن بیش از 507 نقطه تماس پستی را در استان اردبیل یادآور شد و بیان کرد: 127 نقطه تماس شهری و 380 نقطه تماس روستایی داریم که تلاش می‌شود از طریق این نقطه‌های پستی مرسوله‌ها به سرعت به دست مردم برسد.

عبداللهی فعالیت 194 نفر را در بخش‌های مختلف ادارات پست استان یادآور شد و اضافه کرد: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های امسال کیفیت‌بخشی به خدمات ارائه شده است که در این راستا با دقت و نظارت بیشتر تلاش می‌کنیم تا خشنودی مردم فراهم آید.

اماکن تجاری و مسکونی صاحب کد پستی 10 رقمی می‌شوند

 مدیرکل پست استان اردبیل از تکمیل و راه‌اندازی بانک اطلاعات کد پستی 10 رقمی خبر داد و گفت: کلیه مکان‌های شهری و روستایی صاحب این کد 10 رقمی اختصاصی می‌شوند تا براساس این شناسه بتوان به سرعت خدمات را ارائه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امسال سعی کردیم تا بانک اطلاعاتی را با نقشه‌های شهری و اطلاعات مورد نظر با همراهی خوب شهرداری تطبیق دهیم تا با یکسان‌سازی ارائه خدمات به شکل واحد از طریق مأموران پستی بتوانیم امنیت خاطر مردم را نیز فراهم کنیم.

عبداللهی تصریح کرد: دیگر نیازی نیست که به صورت متفرقه مأموران پستی و نامه‌رسان‌ها در مناطق مختلف تردد کنند بلکه با هدف کاستن از بار ترافیکی و بهبود فضای محیط زیست و شهری به راحتی می‌توان از طریق مأموران پست که مورد اطمینان و وثوق مردم هستند، خدمات کیفی را انجام داد.

انتهای پیام/62001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول