اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

احداث مرکز جدید ترخیص وسایل نقلیه پاسخی به دغدغه مردم و مسئولان است

شهردار قم با اشاره به اینکه همه مسئولان در خصوص تکریم مردم دغدغه دارند گفت: احداث مرکز جدید ترخیص وسایل نقلیه گامی در مسیر پاسخ‌گویی به دغدغه مردم و مسئولان است.

احداث مرکز جدید ترخیص وسایل نقلیه پاسخی به دغدغه مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساختمان ستاد ترخیص وسایل نقلیه با تبریک دهه ولایت و هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: ما شیعه امیرالمومنین(ع) هستیم و امیدواریم که بتوانیم در خدمت‌رسانی به مردم با پیروی از سیره ایشان موفق باشیم.

وی با اشاره به اینکه از فرصت خدمت به مردم باید نهایت بهره را برد اظهار کرد: امیدواریم  به‌گونه‌ای عمل کنیم که در سرای آخرت شرمنده شهدا نباشیم.

شهردار قم با اشاره به تعامل مجموعه مدیریت شهری و ناجا تصریح کرد: تجلی این همکاری و تعامل را در احداث مرکز جدید ترخیص وسایل نقلیه شاهد هستیم.

وی یادآور شد: همه مسئولان در خصوص تکریم مردم دغدغه دارند و احداث این مرکز نیز گامی در مسیر پاسخ‌گویی به این دغدغه است.

دلبری با اشاره به اینکه سازمان عمران و نوسازی شهرداری مجری این پروژه خواهد بود گفت: امیدواریم که این مرکز قبل از پایان سال به بهره‌برداری رسیده و بتوانیم این خدمت را به مردم عیدی بدهیم.

وی با اشاره به طراحی فضاهای مورد نیاز و رفاهی برای مردم در این مرکز تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم در مسیر عمل به فرمایش رهبری در خصوص تکریم مردم گام برداریم.

انتهای پیام/2258/الف20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول