اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در کرمانشاه

اردوی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه به پایان می‌رسد

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان کرمانشاه گفت: اردوی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه امروز در کرمانشاه به پایان می‌رسد.

اردوی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه به پایان می‌رسد

بختیار امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: اردوی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه که از تاریخ اول مهرماه سال‌جاری در کرمانشاه آغاز شده امروز به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: ورزشکاران با تمرینات منظم در این اردو خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی که در آبان‌ماه سال‌جاری در هنگ‌کنگ و تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کردند.

امینی با بیان اینکه در این اردو ورزشکارانی از استان‌های فارس، همدان، شهرکرد، سمنان، گلستان و کرمانشاه حضور داشتند، افزود: مربیانی از فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه و یک مربی کرمانشاهی کار هدایت این ورزشکاران را در این اردو بر عهده داشتند.

این مسئول خاطر نشان کرد: ورزشکاران پس از این مرحله دیگر اردوی خود را در تهران برگزار کرده و سپس در گروهی از آنان در تاریخ دوم آبان‌ماه به مسابقات آسیایی در هنگ‌کنگ اعزام می‌شوند.

به گفته دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان کرمانشاه، گروهی دیگر از ورزشکاران نیز در تاریخ 28 آبان‌ماه سال‌جاری به مسابقات آسیایی در تایلند اعزام شده و در آن‌جا به مصاف رقیبان خود می‌روند.

وی با اشاره به اینکه دو نفر از ورزشکاران کرمانشاهی نیز در این اردو حضور پیدا کرده بودند، افزود: پتانسیل بالای ورزش استان و قهرمانی‌های فراوان ورزشکاران در این رشته موجب شده بود که فدراسیون این رشته، کرمانشاه را به‌عنوان میزبان این مسابقات انتخاب کند.

امینی ادامه داد: ترکیب اردوی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه متشکل از ورزشکاران سه رشته ورزشی شنا، دو و میدانی و دوچرخه‌سواری بود که در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در کرمانشاه تمرینات سختی را داشتند.

این مسئول با بیان اینکه ورزشکاران در طول تمام ایام هفته تمرینات خود را انجام می‌دادند، گفت: ورزشکاران رشته شنا در استخر آزادی شهر کرمانشاه، دو و میدانی در پیست ورزشگاه آزادی و دوچرخه‌سواری نیز در مکان‌هایی از محدوده شهر مشغول تمرین بودند.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان کرمانشاه با اشاره به بالا بودن سطح امکانات ورزشی لازم برای ورزشکاران در این اردو، ادامه داد: حضور ورزشکاران کرمانشاهی در کنار قهرمانان کشور انگیزه آنها را برای حضور بهتر در مسابقات آسیایی بالا می‌برد.

انتهای پیام/2700/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول