اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز برگزار شد

همایش سراسری دانشجویان دکترای تخصصی طب سنتی در مشهد

ظهر امروز همایش سراسری دانشجویان دکترای تخصصی طب سنتی در مشهد برگزار شد.

همایش سراسری دانشجویان دکترای تخصصی طب سنتی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جلیل توکلی افشار ظهر امروز در همایش سراسری دانشجویان تخصصی طب سنتی در تالار رازی مشهد در ارتباط با محورهای این همایش، اظهار کرد: بررسی محتوای برنامه آموزشی مقطع دکترای تخصص طب سنتی ایران، بازخوانی قوانین و مقررات آموزشی و راهکارهای تحقق سیاست‌های کلی نظام در حوزه طب سنتی از محورهای این همایش هستند.

توکلی با بیان اینکه مباحث در قالب سه کارگروه تشکیل می‌شوند، عنوان کرد: خروجی این کارگروه‌ها در قالب قطعنامه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال می‌شود.

وی به برنامه‌های همایش اشاره کرد و گفت: چاره‌اندیشی‌ پیرامون ساماندهی و ارائه درمان‌های مناسب طب سنتی پزشکی نام از جمله موضوعاتی است که در طول همایش مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر همایش سراسری طب سنتی خاطرنشان کرد: دانشکده طب سنتی مشهد از سال 1389 تاکنون 45 دانشجو در مقطع دکترای طب سنتی پذیرش کرده‌است.

گفتنی است؛ داروی ثامن ایستا از یک ماده طبیعی و به شکل پودر ساخته شده که در خونریزی‌های گوارشی مورد استفاده قرار می‌گیرد در حاشیه این همایش رونمایی شد.

انتهای پیام/70005/ک10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول