اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موسس مرکز اسلامی فاطمیه کالیفرنیا مطرح کرد

تلاوت قرآن کریم راهکاری برای هدایت گمراهان به دین اسلام

موسس مرکز اسلامی فاطمیه کالیفرنیا گفت: بسیاری از افراد خارجی که در جهل و نادانی به سر می‌برند با تلاوت قرآن کریم به دین اسلام راه یافته و با بررسی مذاهب این دین، تشیع را برگزیده‌اند.

تلاوت قرآن کریم راهکاری برای هدایت گمراهان به دین اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید اباذر واحدی در محفل انس با قرآن کریم که شنبه شب در مدرسه علمیه امام رضا(ع) برگزار شد، با بیان حدیثی از حضرت محمد(ص) بیان کرد: افراد باید از دوران کودکی به قرائت قرآن کریم و حفظ آن تشویق شوند تا برکت‌های این کتاب الهی را در دوران جوانی و بزرگسالی به جهانیان انتقال دهند.

وی اضافه کرد: بسیاری از افراد خارجی که در جهل و نادانی به سر می‌برند با تلاوت قرآن کریم به دین اسلام مشرف شده و با بررسی مذاهب این دین مذهب تشیع را برگزیده‌اند.

نفر اول بخش‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در مسابقات بین‌المللی جامعةالمصطفی العالمیه با اشاره به فعالیت مرکز اسلامی فاطمیه در شمال ایالات کالیفرنیا آمریکا تصریح کرد: آمریکا به کشور کلیساها معروف است و در این کشور بسیاری از افراد پیرو دین مسیحیت هستند.

وی ادامه داد: در منطقه شمال کالیفرنیا افراد لیبرال که به هیچ دین و مذهبی اعتقاد ندارند، زندگی می‌کنند به ‌همین علت تبلیغ دین اسلام در این منطقه بسیار دشوار است.

واحدی با بیان اینکه تبلیغ مذاهب و ادیان در مدارس آمریکا ممنوع است، گفت: مدرسه اهل بیت(ع) به منظور ترویج آموزه‌های دین اسلام و مذهب تشیع در کالیفرنیا آمریکا به صورت غیرانتفاعی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دومین مسابقات قرآنی در مدرسه اهل بیت(ع) نیز امسال به صورت مطلوبی در کالیفرنیا برگزار شد که تاثیرات مثبتی به دنبال داشته است.

موسس مرکز اسلامی فاطمیه کالیفرنیا با اشاره به اینکه وهابیون شبهه‌های بسیاری را برای نابودی دین اسلام مطرح کرده‌اند، گفت: یکی از ادعاهای دروغین این افراد استفاده نکردن و بهره نبردن عالمان دین اسلام به خصوص مذهب تشیع از آموزه‌های قرآن کریم است.

وی در ادامه مطرح کرد: حضور بنده به عنوان مبلغ در کالیفرنیا و فعالیت در شبکه‌ها و رسانه‌های مجازی سبب شده است که این دروغ آنها برای همگان آشکار شود.

واحدی با تاکید بر اینکه طلاب باید با نگاه جهانی فعالیت‌های خود را گسترش دهند، بیان کرد: دشمنان در عرصه‌های مختلف برای نابودی دین اسلام تلاش می‌کنند و طلاب طبق وظیفه خود با کنترل اخلاق و رفتار مناسب افراد جاهلی که دچار شبهه‌افکنی‌های وهابیون شده‌اند را هدایت کنند.

وی با بیان اینکه استان قم مرکز صدور آموزه‌های تشیع است، متذکر شد: مردم ایران به ویژه مردم قم برای آموختن معارف اهل بیت(ع) به روحانیت مراجعه می‌کنند اما در کشورهای خارجی با وجود وسوسه‌های شیاطین مختلف باید به دنبال مردم باشیم تا بتوانیم آموزه‌های اسلام را به آنها انتقال دهیم.

انتهای پیام/78016/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول