اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهیار روستای گلابر خبر داد

پیشرفت 60 درصدی پروژه‌های طرح هادی در روستای گلابر

دهیار روستای گلابر درصد پیشرفت طرح‌های هادی روستای گلابر را 60 درصد عنوان کرد و گفت: تکمیل این پروژه‌ها به ویژه جاده ورودی این روستا از ضرورت‌های فراهم کردن آسایش مردم محسوب می‌شود.

پیشرفت 60 درصدی پروژه‌های طرح هادی در روستای گلابر

بهرام حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به افزایش جمعیت روستای گلابر نسبت به سرشماری سال 90 اظهار کرد: جمعیت 2 هزار و 388 نفری این روستا در سال 90 به حدود 3 هزار نفر رسیده است.

*مهاجرت معکوس به روستای گلابر

وی تعداد خانوارهای روستای گلابر را در سرشماری سال 90 را 681 خانوار اعلام و اضافه کرد: تعداد این خانوارها طی این مدت به حدود 700 خانوار افزایش یافته است که دلیل آن افزایش تعداد خانوارها و همچنین مهاجرت معکوس است.

دهیار روستای گلابر با تاکید بر اینکه روستای گلابر به هیچ وجه مهاجر فرست نیست، تصریح کرد: در چند سال اخیر این روستا شاهد مهاجرت معکوس هم بوده است.

*گلابر، روستای نمونه گردشگری است

این مسئول با اشاره به اینکه روستای گلابر جزو روستاهای نمونه گردشگری محسوب می‌شود، افزود: طی چند سال اخیر این روستا به صورت ویژه مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.

حمیدی سال آغاز اجرای طرح‌های هادی را در روستای گلابر 88 عنوان کرد و ادامه داد: طی این مدت 500 میلیون تومان طرح در این روستا عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های هادی آغاز شده در روستای گلابر 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: تکمیل این پروژه‌ها نیاز به 200 تا 250 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد تا بتوان پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شوند.

دهیار روستای گلابر جاده ورودی روستای گلابر را مهم‌ترین پروژه در دست اجرا برای این روستا اعلام و خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری این جاده انجام شده ولی آسفالت آن تا کنون عملیاتی نشده است.

این مسئول با بیان اینکه تردد اهالی روستا از جاده ورودی انجام می‌شود، بیان کرد: تکمیل آسفالت این جاده موجبات آسایش مردم را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/73004/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول