اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران خبر داد

اختصاص اعتبار 400 میلیارد تومانی برای درمان بازنشستگان در مازندران

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: در سال جاری 400 میلیارد تومان برای اعتبار درمان بازنشستگان استان اختصاص پیدا کرد.

اختصاص اعتبار 400 میلیارد تومانی برای درمان بازنشستگان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر ستان ساری، محمد خورشیدی بعد از ظهر امروز در دیدار بازنشستگان با استاندار مازندران اظهار داشت: مازندران دارای پنج بیمارستان زیر پوشش تامین اجتماعی است و در سال جاری 400 میلیارد تومان اعتبار برای هزینه درمان بازنشستگان اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان ساری 7.5 میلیارد تومان اعتبار کلینیک در نظر گرفته شد.

این مسئول درباره ایجاد بیمارستان جراحی قلب بیان داشت: ساختمان این بیمارستان احداث شد و مشکل ما خرید دستگاه آنژیوگرافی است که در حال مناقصه‌گذاری است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران از برنامه‌ریزی برای ایجاد پلی‌کلینیک در شهرستان بابل خبر داد و گفت: پلی‌کلینیک بابل به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

خورشیدی درباره طرح تحول سلامت، بیان داشت: با اجرای طرح تحول سلامت، اجرای این دو طرح به صورت همزمان دچار مشکل می‌کند.

وی تاکید کرد: از 15 آبان ماه طرح تحول سلامت در سطح بیمارستان‌های تامین اجتماعی اجرایی می‌شود و هیچ پزشکی حق دریافت وجه بابت هزینه درمان ندارد و این قانون به صورت جدی اجرایی می‌شود.

خورشیدی درباره وضعیت حضور جراح مغز و اعصاب در بیمارستان تامین اجتماعی قائمشهر گفت: با دو جراح مغز و اعصاب به صورت نیمه وقت قرارداد منعقد شد.

رئیس کانون بازنشستگان مازندران نیز با اعلام اینکه 500 هزار نفر از جمعیت بازنشسته مازندران با مشکلات جدی مواجه هستند خواستار ساماندهی مشکل درمان بازنشستگان استان مازندران شد.

نصرالله دریابیگی گفت: وضعیت درمان بازنشستگان استان مناسب نیست و بازنشستگان به سمت بیمه تکمیلی روی آوردند.

رئیس کانون بازنشستگان مازندران با اشاره به بدقولی که برای ایجاد بیمارستان قلب برای تامین اجتماعی کارگران مازندران داده شد، بیان داشت: با وجود پرداخت هزینه بیمه تکمیلی به بیمه دی خدماتی از جانب این کارگزار به بازنشستگان و کارگران پرداخت نشد.

این مسئول خواستار توجه جدی مسئولان استان به وضعیت درمان کارگران و بازنشستگان شد و گفت: در بیمارستان تامین اجتماعی پزشک متخصص مغز و اعصاب نداریم.

دریابیگی تاکید کرد: حمایت از کارگران و بازنشستگان اصل حمایت از انقلاب اسلامی است و هر فردی به این افراد کم لطفی کرد به کار و تولید بی‌مهری کرد.

این مسئول خواستار توجه جدی مسئولان استان به کارگران و بازنشستگان شد و بیان داشت: امام(ره) توجه جدی به کارگران را یک امر اساسی می‌دانست.

رئیس کانون بازنشستگان مازندران با اعلام اینکه تشکیلات کارگران و بازنشستگان بدون دریافت کمک هزینه دولتی در استان اداره می‌شود، از ایجاد دفاتر کانون بازنشستگی در سطح استان خبر داد.

این مسئول با اشاره به مشکلاتی که در حوزه پزشک خانواده وجود دارد، بیان داشت: بازنشستگان در این حوزه دچار مشکل جدی شدند.

دریابیگی با اشاره به مشکلاتی که وزارت بهداشت و درمان وجود دارد، گفت: واگذاری همه بیمارستان‌ها به‌ویژه بیمارستان تامین اجتماعی به بیمه سلامت اجحاف در حق کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی است.

انتهای پیام/86004/س40/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول