اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گرم دانشجویان استان‌های مختلف

نمایشگاه رسوم اقوام ایرانی در دانشگاه محقق اردبیلی برپا شد

اولین نمایشگاه آداب و رسوم اقوام ایرانی با حضور دانشجویان استان‌های مختلف در دانشگاه محقق اردبیلی برپا شد.

نمایشگاه رسوم اقوام ایرانی در دانشگاه محقق اردبیلی برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، دانشجویان اقوام مختلف که در دانشگاه محقق اردبیلی تحصیل می‌کنند دستاوردهای خود را در حوزه آداب و رسوم، سنن و غذاهای محلی، پوشیدنی‌ها و تولیدات استانی و منطقه‌ای به نمایش گذاشتند که در این نمایشگاه دانشجویان سعی کردند تا محصولات خودشان را اعم از صنایع‌دستی، فرش، گلیم، جاجیم، کیف، سفالینه و دیگر آثار و آداب و رسوم استانی نشان دهند.

در این نمایشگاه که در بیش از 10 غرفه برپا شده دانشجویان از استان‌های کردستان، خراسان رضوی، خوزستان، گیلان، مازندران، گلستان و اردبیل حضور دارند که با استقبال خوب دانشجویان نیز روبه‌رو شده است.

این نمایشگاه با هدف ایجاد وحدت و همگرایی بیشتر بین اقوام مختلف ایرانی حاضر در دانشگاه محقق اردبیلی و ایجاد فضای پرشور و نشاط برای حضور دانشجویان در ساعات غیردرسی است که تا 30 مهر ماه برپا شده و دانشجویان تمام دانشگاه‌های استان اردبیل می‌توانند از ساعت هشت صبح تا 15 عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آنچه که در این نمایشگاه جالب توجه بود حضور دانشجویان از استان‌های مختلف در دانشگاه محقق اردبیلی در این نمایشگاه با لباس‌های محلی و اجرای برخی از آداب و رسوم و سننی بود که در نوع خود جالب توجه است.

انتهای پیام/62006/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول