اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عزیز‌ی‌ فارسانی در نطق میان دستور:

اصلاح ساختار نظام مالیاتی و مبارزه با پولشویی عامل برون‌رفت از رکود تورمی است

نماینده مردم اردل در مجلس احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، رقابتی کردن بازار، اصلاح ساختار نظام مالیاتی و مبارزه با پولشویی را عامل کمک به برون رفت از رکود تورمی خواند و گفت: با خصوصی‌سازی واقعی به رشد داخلی کمک کنیم.

اصلاح ساختار نظام مالیاتی و مبارزه با پولشویی عامل برون‌رفت از رکود تورمی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حمیدرضا عزیزی‌فارسانی نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز یکشنبه در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی مجلس بروکراسی را از عوامل اثرگذار در رکود کشور عنوان کرد و اظهار داشت: بروکراسی توان سازمان‌ها و افراد را گرفته و آنها را پشیمان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ساز و کارهای لازم برای برون رفت از رکود با بسیاری از ساز و کارهای مقابله با تورم ناسازگار است، افزود: لازم است در اجرای سیاست‌های اصل 44 بازنگری شده و با خصوصی‌سازی واقعی به رشد داخلی کمک کنیم.

عزیز‌ی‌ فارسانی احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، رقابتی کردن بازار، اصلاح ساختار نظام مالیاتی و مبارزه با پولشویی را عامل کمک به برون رفت از رکود تورمی خواند و با اشاره به ارائه طرحی به عنوان اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه با تأکید بر اصل 64 قانون اساسی تقاضای بررسی خارج از نوبت آن را مطرح کرد.

عزیزی با گرامیداشت یاد و خاطره مهر ماه سال 1371 که استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان مقام معظم رهبری بود این مقطع را نقطه عطفی در تاریخ این استان خواند و با گرامیداشت سالروز تأسیس وزارت اطلاعات در بخش دیگری از نطق خود تأکید کرد: جامعه‌ای خالدار خواهد بود که در اقتصاد دارای بنیان‌های استوار باشد.

وی با اشاره به اجرا شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده در طول چند سال گذشته تصریح کرد: امیدواریم پس از یک سال از ارائه طرح اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه با هدف حل مشکل مناطق محروم اصلاحیه آن که به صورت کارشناسی در مهر ماه 93 تقدیم مجلس شد مورد تأیید نمایندگان قرار گیرد.

نماینده اردل برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود از جمله فقدان راه‌های مواصلاتی مناسب و عدم دسترسی به آب شرب سالم را یادآور شد و خاطرنشان کرد: متأسفانه طرح اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه در مجلس هشتم رأی نیاورد در حالی که اساس آن رفع محرومیت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول