اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار چالوس:

عارضه‌یابی مشکلات واحدها و ادارات نیازمند توجه جدی است

بخشدار مرکزی شهرستان چالوس گفت: با تشکیل کمیته‌های عارضه‌یابی در تمام واحدهای تولیدی می‌توان از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کرد و به‌نتایج مثبتی دست یافت.

عارضه‌یابی مشکلات واحدها و ادارات نیازمند توجه جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، صدرالله ردایی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان چالوس اظهار داشت: همه ما مسئولیم و باید با ارائه طرح‌های مناسب مردم و جوانان را به سمت اشتغال‌زایی سوق دهیم و از آنها در این زمینه حمایت کنیم.

وی ریشه همه ناهنجاری‌های اجتماعی را مقوله اقتصاد دانست و افزود: چنانچه در بحث اقتصاد تحول ایجاد کنیم و اشتغال‌زایی انجام دهیم تمامی مشکلات رفع می‎شود.

ردایی از ارائه خدمات مسئولان ادارات و بانک‌های عامل در بخش اشتغال تقدیر کرد و افزود: مسئولان ادارات و بانک‌ها می‌توانند با توان بیشتر حامی ایجاد اشتغال باشند و با احساس مسئولیت در این بخش آن را به‌عنوان یک تکلیف احساس کنند.

وی با اشاره به سهمیه تعهد اشتغال در شهرستان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تلاش کنند در جهت اشتغال‌زایی، خود را موظف بدانند و از تمام ظرفیت‌های شهرستان در این راستا استفاده کنند.

بخشدار چالوس با تاکید بر رفع اساسی مشکل اشتغال در شهرستان چالوس تصریح کرد: با توجه به اینکه 280 فرزند شهید و ایثارگر بیکار در شهرستان چالوس وجود دارد باید دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را به‌کار گیرند تا در استخدام این افراد بر اساس بومی‌گرایی همت کنند.

وی خاطر‌نشان کرد: با وجود شهرک‌های صنعتی در شهر مرزن‌آباد و ظرفیت موجود در منطقه فعالیت خاصی درباره اشتغال جوانان صورت نگرفته است.

ردایی تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید برای شناسایی افراد متقاضی استفاده از وام خود اشتغالی و جذب اعتبارات از تمام توان خود استفاده کنند چرا که حمایت از طرح‌های زودبازده و اشتغال خانگی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در حل مشکل اشتغال جوانان داشته باشد.

به گزارش فارس، در 6 ماهه نخست امسال 381 شغلی در واحدها و نهادهای مختلف شهرستان چالوس ایجاد شد.

انتهای پیام/86028/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول