اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اقتصادی شهرداری مشهد خبر داد

استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران خرد در شهرداری مشهد

معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: یکی از برنامه‌های ویژه ما در شهرداری مشهد استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران خرد است.

استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران خرد در شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا مزجی صبح امروز در نشستی خبری که در ارتباط با عملکرد یک ساله این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد من به پنج اصل در امور سرمایه‌گذاری است که در درجه نخست استحکام و در درجه دوم تعاون و همکاری و مشارکت در امور است که سبب خدمت‌رسانی بیشتر به زائران شود.

وی افزود: بحث بعدی عدالت به معنای حق است که این موضوع در بحث‌های سرمایه گذاری بسیار مهم است و قصد ما این است که کار و تلاش در این حوزه داشته باشیم و محور پنجم بحث مشاوره و توکل به خداوند است که خوشبختانه برای مشورت بهترین محل را شهر مشهد با حضور شورای چهارم دارد.

مزجی تصریح کرد: باید به علم اقتصاد توجه ویژه داشته باشیم و یکی از برنامه‌های ویژه ما توجه به سرمایه‌گذاری خرد است که متاسفانه به این موضوع در چند سال اخیر توجه نشده بود.

معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: مسئله پیوست فرهنگی یکی از مسائلی است که به آن توجه ویژه در پروژه‌های اقتصادی می‌کنیم و اعتقاد داریم باید زمینه‌ای را فراهم کنیم تا ایثارگران در مسائل اقتصادی فعال شوند و باید در جهاد اقتصادی مانند هشت سال دفاع مقدس از آنها استفاده شود.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی مهم شهر مشهد حضور 25 میلیون زائر ایرانی و خارجی است و برای زائران خارجی می‌تواند مشهد نماد ایران باشد و یکی دیگر از مسائل نزدیکی مشهد به آسیای میانه است که باید در این ارتباط اقدامات جدی صورت گیرد.

معاون اقتصادی شهردار مشهد در ارتباط با اشباع واحدهای تجاری در مشهد عنوان کرد: واحدهای تجاری را نیز باید در مکان‌هایی احداث کنیم که برای آن منطقه نیاز است و ما نمی‌توانیم در منطقه‌ای که واحد تجاری کم است به دلیل اینکه در دیگر مناطق مشهد واحدهای تجاری اشباع است، فعالیتی انجام ندهیم.

انتهای پیام/70005/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول