اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه توسعه مناسبات مازندران و داخلیه عمان

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران از انعقاد تفاهم‌نامه توسعه مناسبات تجاری بین این استان و استان داخلیه عمان خبر داد.‌

انعقاد تفاهم‌نامه توسعه مناسبات مازندران و داخلیه عمان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی احسانی امشب در جلسه مشترک هیئت عمانی با مسئولان مازندران اظهار داشت: این هیئت به منظور تبادل مبادلات تجاری و سرمایه‌گذاری به مدت سه روز در مازندران حضور دارند.

وی تصریح کرد: هیئت عمان متشکل از مسئولان حوزه گردشگری، ساختمان، صنعت معدن، خدمات مهندسی و مصنوعات فلزی به سرپرستی ریاست اتاق عمان در استان حضور دارند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران با استقبال از حضور هیئت عمان در مازندران گفت: زمینه بازدید این هیئت از ظرفیت‎های مهم گردشگری مازندران در طول مدت اقامت فراهم شد.

احسانی در پایان گفت: تلاش داریم نتایج این بازدیدها منجر به ایجاد تفاهم‌نامه‌های مناسب بین مازندران و استان داخلیه عمان شود.

به گزارش فارس، هیئت تجاری عمان از روز گذشته به مدت سه روز در مازندران برای بازدید از قابلیت‌های مازندران در این استان حضور یافتند و قرار است فردا نتایج این دیدارها در غالب تفاهم‌نامه همکاری بین دو استان مازندران و داخلیه عمان منعقد شود.

انتهای پیام/86004/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول