اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فرزام در گفت‌وگو با فارس:

هدف‌مان کسب 2 سهمیه المپیک در بانوان است/3 اردوی برون‌مرزی برای روئینگ در نظر گرفته‌ایم

مربی تیم ملی روئینگ بانوان اعتقاد دارد ایران می‌تواند در بخش زنان برای المپیک برزیل 2 سهمیه بگیرد.

هدف‌مان کسب 2 سهمیه المپیک در بانوان است/3 اردوی برون‌مرزی برای روئینگ در نظر گرفته‌ایم

افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌های بانوان و آغاز اردوها گفت: اردوهای ما با 4 ورزشکار مدال‌آور از اواخر هفته آغاز می‌شود تا مسابقه قهرمانی کشور در قالب تست انتخابی برگزار شود و نفرات جدیدی را اضافه کنیم. من برنامه‌های خودم را به فدراسیون ارائه کرده‌ام و موافقت اولیه نیز با آن صورت گرفته است. امیدوارم که مورد حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم قرار بگیرد.

وی با اینکه در برنامه‌هایش اردوهای برون‌مرزی در نظر گرفته شده، اظهار داشت: یک اردوی یک ماهه در زمستان در چین، اردوی یک ماهه در بهار در یک کشور اروپایی و اردوی یک ماهه قبل از مسابقات کسب سهمیه المپیک در چین برای بانوان در نظر گرفته‌ام، چرا که احتمال می‌دهیم مسابقات کسب سهمیه در چین و یا یکی از کشورهای شرق آسیا برگزار شود. البته ما مسابقات جهانی هم داریم، اما همیشه سهمیه‌ها در بخش مردان و بانوان را در مسابقات قاره‌ای گرفته‌ایم.

فرزام در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید بتوانید تعداد سهمیه‌ها را نسبت به المپیک لندن افزایش دهید، اظهار داشت: ما هر کاری را که شروع کردیم تلاش‌مان این بوده پیشرفت داشته باشیم. در دوره قبل برای اولین بار بدون سهمیه در المپیک شرکت کردیم و در اینچئون هم تعداد مدال‌ها را نسبت به دوره قبل افزایش دادیم. حالا هم هدف ما این است که 2 سهمیه بگیریم. امیدوارم مسئولان حمایت کنند تا با لطف خداوند به این هدف برسیم.

مربی تیم ملی روئینگ بانوان در پاسخ به این سوال که فدراسیون در نظر دارد از مشاور فنی خارجی در بخش بانوان استفاده کند، گفت: ما در نظر داریم در اردوی اروپا از ایتالیایی‌ها استفاده کنیم. ارتباط خوبی با آنها داریم. در اردوی چین هم می‌توانیم از مربیان این کشور استفاده کنیم.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول