اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

با عنوان «احلی من العسل» صورت می‌گیرد

سوگواری 14 هزار دانش‌آموز در میدان امام حسین(ع)

تجمع و سوگواری 14 هزار دانش‌آموز عاشورایی پایتخت در هفتمین روز از ماه محرم به یاد شهید نوجوان دشت نینوا حضرت قاسم بن الحسن(ع) در میدان امام حسین(ع) شنبه دهم آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

سوگواری 14 هزار دانش‌آموز در میدان امام حسین(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت حضرت قاسم بن الحسن(ع) روز شنبه دهم آبان ماه جاری مصادف با هفتمین روز ماه محرم الحرام از ساعت 9:30 تا 11:30 با حضور 14  هزار دانش‌آموز عاشورایی در میدان امام حسین(ع) شهر تهران برگزار می‌شود.

مراسم سوگواری «احلی من العسل» به منظور تجلیل از شهدای نوجوان کربلا به ویژه حضرت قاسم بن حسن(ع) به عنوان یکی از یاران نوجوان سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در روز عاشورا، در چند سال گذشته در برخی استان‌ها برگزار شده است.

در این اجتماع بزرگ که به همت واحد نوجوانان و جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام و با همکاری معاونت پرورشی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، شبکه دو سیما و شهرداری تهران برگزار می‌شود، جوانان و نوجوانان عاشورایی و بسیجی با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد و همگی با هم شعار «هیهات من الذله» و «لبیک یا حسین» را سر خواهند داد.

بر اساس این گزارش، مراسم سوگواری «احلی من العسل» در سطح تمامی شهرها و استان‌های کشور به طور همزمان برگزار و در برخی از نقاط به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های ملی و استانی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول