اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

ایران با وجود تحریم‌ها از نظر رتبه علمی جایگاه والایی در جهان یافته است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تحریم‌های مختلف، ایران از نظر رتبه علمی در جهان جایگاه والایی یافته که به برکت ارتباط فرزندان این سرزمین با خدا از طریق نماز است.

ایران با وجود تحریم‌ها از نظر رتبه علمی جایگاه والایی در جهان یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین ذوالانوار بعد از ظهر امروز در دومین نشست دبیران ستاد اقامه نماز جماعت دستگاه‌های اجرایی استان فارس اظهار داشت: در حال حاضر سریع‌ترین اژدرهای جهان با دانش بومی در کشورمان ساخته ‌شده و فناوری چنین سلاحی فقط مختص ایران است و حتی آمریکا و روسیه نیز به آن دسترسی ندارند.

وی در این نشست که با حضور جمعی از مسئولان مربوطه و 250 تن از دبیران ستاد اقامه نماز جماعت دستگاه‌های اجرایی این استان در مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری شیراز سخن می‌گفت تصریح کرد: با وجود تحریم‌های مختلف، ایران از نظر رتبه علمی در جهان جایگاه والایی یافته که به برکت ارتباط فرزندان این سرزمین با خدا از طریق نماز است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان فارس خاطر نشان کرد: ظاهر نماز برای افراد و جوامع ساده اما باطن آن سرنوشت‌ساز و قطع ارتباط با نماز مانند قطع ارتباط فرزند با والدین است.

ذوالانوار با اشاره به ماهیت وجودی و چگونگی تأسیس محل برگزاری این نشست، یادآور شد: این مکان که در آن مرکز استنادی جهان اسلام نیز قرار دارد، به‌نام «آی اس سی» شناخته‌ شده و علوم تازه‌ یافته کشورهای اسلامی را دریافت می‌کند.

وی افزود: یکی از برکات نماز، افتتاح همین مرکز است که اکنون هر 57 کشور اسلامی جهان حتی عربستان و مصر از آن تبعیت می‌کنند و پذیرفته‌اند که این مرکز آن‌ها را ارزیابی کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که آمریکا شرکت‌های مختلف دنیا را به خاطر کار با ایران 3 میلیارد دلار جریمه و با حضور نیروهایش در کشورهای پیرامون، کشورمان را محاصره نظامی کرده است، گفت: در عین‌حال کاهش درآمد نفتی نتوانست از نظر علمی ایران را عقب نگه‌ دارند و اکنون سایر کشورها اطلاعات علمی خود را از طریق مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری که افتخار آن نصیب شیرازی‌ها شده است، خریداری می‌کنند.

وی با اشاره به شکست نیروهای داعش در عراق و سوریه یادآور شد: آمریکا در مقابله با داعش کاری از پیش نبرد اما سردار سلیمانی به یاری ارتش عراق با حمله به جرف‌الصخر از 6 سمت اکثریت گروه‌های داعش را از بین ببرند و یا فراری دهند که در این میان 160 اسیر نیز گرفتند.

ذوالانوار افزود: اکنون دو سوم سطح اشغالی عراق توسط داعش، پس گرفته ‌شده و در حال تعقیب آنان به سمت مرزهای ترکیه و عربستان هستند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان فارس ادامه داد: این حرکت‌ها نویدی برای آینده به ما می‌دهد که از برکات ایمان است و هر که زیر سایه نماز آمد سربلند و آنکه از آن دور شد به ذلت نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/2448/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول