اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

کارگروه‌های مرتبط با شورای فرهنگ عمومی در مازندران تشکیل شود

استاندار مازندران گفت: کارگروه‌های مرتبط با شورای فرهنگ عمومی در استان مازندران تشکیل شود.

کارگروه‌های مرتبط با شورای فرهنگ عمومی در مازندران تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح‌جلودار پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت: مازندران در نخستین دهه محرم مراسم‌های باشکوهی را شاهد بود و باید از این فرصت‌ها بهره لازم برده شود.

وی با اعلام اینکه شورای فرهنگ عمومی باید مانند شورای برنامه‌ریزی استان در راستای فرهنگ عمومی عمل کند، افزود: مصوبات شورا باید بر اساس کار کارشناسی که در کارگروه‌های مختلف برگزار می‌شود در سطح کلان در این شورا تصمیم‌گیری شود.

استاندار مازندران بیان داشت: مصوبات کارشناسی شده در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران نداریم و  کار کارشناسی شده در حوزه فرهنگ باید قبل از برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی انجام شود.

وی از اعلام آمادگی استانداری مازندران برای تامین بخشی از نیازمندی‌های بودجه‌ای شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد و گفت: استاندرای مازندران برای رفع دغدغه فرهنگ در حد مقدورات اقدام می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: ریز شدن مسئولان ارشد استان درباره مسائل ریز شورای فرهنگ عمومی مناسب نیست و جلسات سطح کلان در شورا باید بعد از اقدامات کارشناسی شده برگزار شود.

فلاح‌جلودار بیان داشت: کارگروه‌های مرتبط با دغدغه شورای فرهنگ عمومی کشور تشکیل و برای هر کارگروه مدیری مشخص شود تا با برنامه جلسات شورای فرهنگ عمومی برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران یکی از مشکلات استان را تشکیل کارگروه متعدد عنوان کرد.

حجت‌الاسلام یوسف ‌یوسف‌پور گفت: برای تسریع در برنامه شورای فرهنگ عمومی از تعدد کارگروه‌ها پرهیز شود.

انتهای پیام/86004/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول