اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خواستار شد

لزوم توجه به توسعه مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش زنجان

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خواستار توجه به توسعه مشارکت‌های مردمی در امر مدرسه ‌سازی در استان زنجان شد.

لزوم توجه به توسعه مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی تمجیدی ظهر امروز با حضور در مدارس ولایت و شهید موحد ناحیه 2 زنجان با مدیران این مدارس دیدار کرد.

وی با بیان اینکه باید تعامل بین مدیران و معلمان افزایش پیدا کند، تصریح کرد: باید در نظام آموزش و پرورش و سیستم آموزشی آن بازنگری شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه باید به نیازهای روحی و روانی دانش‌آموزان ابتدایی بیشتر توجه شود، اظهار کرد: در این زمینه باید به معلمان این مقاطع بیش از پیش آموزش داده شود.

این مسئول با بیان اینکه تعامل مستمر بین مدیران و معلمان در مدارس می‌تواند به بهبود کیفیت آموزشی منجر شود، خاطر نشان کرد: مدرسه محیطی امن برای دانش‌آموزان است و باید این موضوع مورد توجه معلمان و مدیران قرار بگیرد.

تمجیدی خواستار توجه به توسعه مشارکت‌های مردمی در امر مدرسه‌سازی شد و اظهار کرد: باید بتوان از ظرفیت‌های این بخش به خوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به برخی استخدام‌های نادرست در مقطع ابتدایی تاکید کرد: وضعیت کیفیت آموزشی در مدارس ابتدایی نگران‌کننده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خواستار توجه معلمان مقطع ابتدایی در زمینه تفاوت‌های دانش‌آموزان شد و اعلام کرد: توجه به این موضوع می‌تواند کیفیت آموزشی را افزایش دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه نیازهای روحی و عاطفی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی باید پاسخ داده شود، تاکید کرد: اگر به این نیازها توجهی نشود کودکان در آینده بزهکار اجتماعی می‌شوند.

در ادامه این بازدید مدیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رویکرد آموزش و پرورش در زمینه آموزش‌های ابتدایی تغییر یافته است، گفت: این مقطع حساس‌ترین مقطع تحصیلی در آموزش و پرورش است.

حسن مظفری با اشاره به اینکه برای معلمان مقطع ابتدایی دوره‌های مختلف آموزشی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: آنچه امروز در مقطع ابتدایی سرمایه‌گذاری شود ذخیره‌ای برای آینده است.

انتهای پیام/73009/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول