اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور در گفت‌وگو با فارس:

زخمی شدن 50 نفر در حادثه سدخاکی نیشابور صحت ندارد

فرماندار نیشابور زخمی شدن 50 نفر به علت شکسته شدن سد خاکی روستای حسین‌آباد شهرستان نیشابور را تکذیب کرد.

زخمی شدن 50 نفر در حادثه سدخاکی نیشابور صحت ندارد

براتعلی علی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: اخبار منتشر شده درباره شکسته شدن سد خاکی در نیشابور کذب است و بنده با اعضای ستاد بحران از منطقه بازدید کردم که هیچ  مشکلی در منطقه وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: شنبه هفته جاری ساعت 6 بعدازظهر با تماس شهروندان با هلال احمر مبنی بر شکسته شدن دیوار یک استخر ذخیره آب در روستای حسین آباد جدید بلافاصله گروه تخصصی امداد و نجات هلال احمر، شهرداری نیشابور با حضور در محل مانع از ورود آب به روستا شدند و آب را به اطراف زمین‌های کشاورزی خود مالک استخر آب هدایت کردند.

فرماندار نیشابور ادامه داد: به علت شکسته شدن دیوار استخر ذخیره آب به پنج خانه خسارات جزئی وارد شد که در این مورد پرونده‌ای برای افراد خسارت دیده در اداره بنیاد مسکن تشکیل شده و هیچ کس در این روستا مجروح نشده است.

علی‌نیا تصریح کرد: خبر منتشر شده در برخی از خبرگزاری‌ها  آنقدر زیاد و عجیب بود که شایعاتی زیادی را در شهرستان در پی داشت بنابراین از رسانه‌ها درخواست می‌کنم قبل از انتشار خبر از صحت و سقم آن باخبر شوند سپس اقدام به انتشار اخبار کنند.

انتهای پیام/70005/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول