اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

انقلاب اسلامی جبهه کفر را به طور کامل به چالش و انفعال کشانده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی جبهه کفر را به طور کامل به چالش و انفعال کشانده است.

انقلاب اسلامی جبهه کفر را به طور کامل به چالش و انفعال کشانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی فدوی امشب در نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گلستان که به همت بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: دشمن اطمینان پیدا کرده که حرکت انقلاب اسلامی از ریشه و بنیانی برخوردار است که می‎تواند تمام باطل را بر باد دهد تا همه مردم دنیا اذعان کنند بر باطل بودن باطلی که باطل بودنش را با ابزار و روش‎هایی که از آن جدا بوده و است، جلوه داده بودند.

وی تصریح کرد: آنچه که امام حسین (ع) در کربلا رقم زد مسلماً تا زمانی که امام حاضر انقلاب را در دست بگیرند تا آنچه وعده الهی است محقق شود یک جریان دائمی است و به زیبایی این مهم در انقلاب اسلامی بروز یافت تا جلوه کوچکی که در کربلا اتفاق افتاد نمایان شود.

این مسئول ادامه داد: این جلوه در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بروز پیدا کرد، اما این بار با کثرت همه ملت ایران و امت اسلامی تا همواره یک وجه از آن چیزی که خداوند اراده کرده بیان نشود، بلکه وجوه دیگر آن نیز علاوه بر بیان، عملیاتی شود.

فدوی با اشاره به اینکه بیش از 35 سال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته است، عنوان  داشت: از زمانی که دشمنان انقلاب اسلامی تصور کردند که می‎توانند با حرکت‎های کوچک خود انقلاب را از بین ببرند و آن را استحاله کنند، اما هرچه جلوتر رفتیم قوت‎های انقلاب اسلامی بروز کرد و دشمن وسیع‎تر و محکم‎تر پای کار آمد، اما آنها هر چقدر روند را ادامه دادند نتایج کمتری به دست آوردند.

وی اضافه کرد: امام راحل باور داشتند که این انقلاب با اتکاء به خدای متعال به پیروزی می‎رسد، جوان‎هایی که باید این باور را در صحنه عملی بروز بیرونی بدهند در همه صحنه‎هایی که دشمن برای شکست انقلاب اسلامی طراحی کرده بود آنها را تبدیل به قوت انقلاب اسلامی کردند، قوت‎هایی که روند دائمی دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران قوت خود را با سرعت زیاد دائماً افزایش داد، یادآور شد: این در حالی است که در اوایل انقلاب تصور می‎کردند که ما را در درون خانه خودمان شکست دهند، اما به وضعیتی دچار شدند که انقلاب آنها را به چالش کشاند و پیروزی‎های بزرگی برای کشور به دست آمد.

فدوی متذکر شد: هر جایی از این جغرافیای خاکی که بویی از انقلاب اسلامی، امام راحل و رزمندگان اسلام به آنها خورد، همان روالی که این انقلاب در پیش گرفت را الگو قرار دادند و همان نتایج را به دست آوردند که اینها به برکت عنایت خدا، امام زمان(عج)، نظام الهی و خون شهداست.

وی، ولایت فقیه را نقطه عطف موفقیت‎های انقلاب اسلامی برشمرد و تأکید کرد: هرگاه این نقطه عطف در طول تاریخ اسلام مورد غفلت قرار گرفت، عزت مسلمانان محقق نشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان یادآور شد: اکنون انقلاب اسلامی ایران به درجه‎ای رسیده است که اگر تمام قدرت‎های دنیا در برابر ما صف بکشند در برابر قدرتی که ما به آن اتصال داریم یعنی همان قدرت لایزال الهی نمی‎توانند نور الهی را خاموش کنند و امام راحل نیز به همین پشتوانه حتی برای یک لحظه قدرت‎های دنیا را به رسمیت نشناخت.

فدوی اضافه کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید جبهه کفر که اساس و بنای باطل خود را در معرض خطر می‎دید برای اینکه این خطر را از جلوی خود بردارد از همان ابتدا تهاجم خود را آغاز کرد و در طول 35 سال هیچگاه از تهاجم خود دست برنداشت و هر بار با جلوه‎ای جدید برای مبارزه با انقلاب اسلامی دست به کار شد.

وی عنوان داشت: آنچه که اساس قدرت ایران بوده در ابعاد مختلف بروز داشته است؛ ابعادی که بر دلها، عقیده‎ها و عمل‎ها خود را نشان داد؛ یکی از دلایلی که با وجود همه دشمنی‎های استکبار، ایران را به قدرتی بزرگ که غیرقابل مقایسه با زمان پیروزی، شروع جنگ تحمیلی، پایان جنگ و حتی جنگ اخیر کرده است، توکل به خداست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: ملت ایران به طور کامل و همه‌جانبه همان راهی که بیش از 200 هزار شهید با خون‎شان برای تداوم انقلاب اسلامی اهدا کردند، طی کردند؛ اگر همه ما تکلیف‎مان را به خوبی انجام دهیم بهترین نتایج رقم خواهد خورد.

فدوی یادآور شد: اگر آن روز دشمن در داخل خانه‎های ما به دنبال شکست‎مان بودند، اما الان باید در وسط خانه‎هایشان در برابر انقلاب اسلامی از خود دفاع کنند، به طوری که حتی یکی از مقامات غربی گفته بود با اینکه 34 سال از انقلاب اسلامی می‎گذرد، اما همچنان با یک انقلاب مواجه هستیم.

وی تأکید کرد: ملت ایران همان راهی که شهدای انقلاب اسلامی طی کردند را دنبال می‎کند؛ هر روز که می‎گذرد جلوه کاملی از بازدارندگی ایران به رخ جهانیان کشیده می‎شود، بازدارندگی که دشمن حتی جرأت تصور آن را ندارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان داشت: دشمن خوی استکباری دارد و در درجه اول می‎آید که حمله نظامی کند، اما مطمئن است که توان بازدارندگی ایران خیلی بالاست و اگر حمله کند ضررش بیش از نفع آن خواهد بود.

فدوی ادامه داد: دشمن به دلیل آنکه نمی‌تواند به ایران حمله کند به مجموعه‎ای که فکر می‎کند وابسته به ماست حمله می‎کند تا توان ما را در بیرون مرزها بگیرد، بنابراین به حزب‎الله لبنان حمله کرد، اما به نتیجه نرسید، به فلسطین حمله کرد بازهم نتیجه نگرفت و دلیل این پیروزی‎های حزب‌الله لبنان و ملت فلسطین تأثیرپذیری از انقلاب اسلامی بوده است.

وی تأکید کرد: آنها به عراق حمله کردند و رژیم بعثی را ساقط و اشغال کردند، اما زمانی که دولت تشکیل شد حتی نتوانستند یک وزیر را به خواست آمریکا انتخاب کنند از طرفی می‎خواستند حسنی مبارک ساقط نشود، اما این تلاش‎ها حتی 20 روز هم دوام نیاورد و مبارک ساقط شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه ایران و سپاه پاسداران به یک جغرافیای خاص اختصاص ندارد، گفت: جلوه‎های پاسداری از انقلاب اسلامی در هر جایی جاری و ساری است.

انتهای پیام/83001/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول