اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه وشهرسازی:

95 درصد از راه‌های روستایی کشور آسفالت می‌شود

معاون وزیر راه و شهر سازی گفت: 95 درصد از راه‌های روستایی کشور آسفالت می‌شود.

95 درصد از راه‌های روستایی کشور آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین میرشفیع پیش از ظهر امروز در افتتاح پروژه‌های راه روستایی بابل، اظهار داشت: شهرستان بابل دارای یک‌هزار کیلومتر راه روستایی است که 600 کیلومتر آن آسفالت شده است اما همین راه‌ها نیز به مرور زمان و کندکاری‌های انجام گرفته نیاز به روکش آسفالت دارند.

وی افزود: به دلیل مشارکت مردم بابل در انجام پروژه‌های راه این شهرستان به عنوان نخستین شهرستان مورد بازدید قرار گرفت که بتوانیم به دلیل مشارکت خوب مردم منطقه اختصاص بیشتری به این شهرستان داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهر سازی گفت: در این فاز 140 کیلومتر از راه‌های روستایی استان در دست اقدام بوده که سهم شهرستان بابل 60 کیلومتر بوده که امروز 20 کیلومتر آن اجرا شد.

وی بیان داشت: درباره برخورداری روستاهای محروم از راه مواصلاتی نیز امیدواریم با وجود نگاه مثبت رئیس‌جمهور و مجلس بتوانیم تا پایان برنامه پنجم شاخص برخورداری روستاها را به 95 درصد برسانیم.

این مسئول اذعان داشت: آسفالت راه استان از حد نرمال پایین‌تر بوده که اگر این وضعیت که دشت‌ها آزاد شود می‌توان امکانات بیشتری به روستاهای ییلاقی برسانیم.

وی گفت: یکی از معضلات این مناطق موضوع پل‌های نیمه‌کاره  است که در روستاها وجود دارد و سبب قطع راه‌های ارتباطی می‌شود تقاضای ما از ستاد بحران استانداری مازندران برای اتمام این پروژه‌های نیمه‌کاره تخصیص زودتر اعتبارات به این بخش است.

به گزارش فارس، با حضور حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس، نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، عباسی ذی‌حساب اداره راه و شهرسازی مازندران، فرماندار بابل و مسئولان استانی و شهرستانی پروژه راه‌های طغان، آرد کلا، تجنک، دونه‌سر، آهنگرکلا بزرگ، گله‌محله، آقاملک و بالاگنج افروز با مشارکت 70 درصدی مردم و 30 درصدی دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/86009/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول