اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تایمز خبر داد

احتمال اعزام زنان ارتش انگلیس به خط مقدم جبهه‌های نبرد

روزنامه تایمز انگلیس گزارش داد وزیر دفاع این کشور دستورالعملی را امضا خواهد کرد که طی آن، زنان ارتش انگلیس در خط مقدم خدمت می‌کنند.

احتمال اعزام زنان ارتش انگلیس به خط مقدم جبهه‌های نبرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه انگلیسی تایمز روز شنبه از تغییر ضوابط مربوط به خدمت زنان در ارتش خبر داد و نوشت ممکن است به زودی سربازان زن در خط مقدم و در نقش‌های رزمی ایفای نقش کنند.

بر اساس ضوابط ارتش انگلیس، پیش از این، ورود نظامیان زن انگلیسی به خط مقدم ممنوع بود اما براساس گزارش روزنامه تایمز، وزیر دفاع انگلیس تا فردا دستورالعملی را به امضا خواهد رساند که بر اساس آن زنان ارتش انگلیس همانند مردان در خط مقدم نبردهای نظامی حضور خواهند یافت.

به گزارش تایمز، نظامیان انگلیسی نگرانند با تصویب این دستورالعمل و راهیابی زنان نظامی به یگان‌های مردان در خط مقدم، کارایی این یگان‌ها کاهش یابد.

همچنین این نگرانی وجود دارد که از نظر عملی، اسکان زنان سرباز بین مردان چگونه انجام شود. پیش از این روزنامه‌های انگلیسی بارها از آزار و اذیت نیروهای زن نظامی این کشور گزارش دادند که توسط مردان نظامی درجه بالاتر، قربانی آزارهای فیزیکی یا زبانی می‌شدند. بر اساس آمارهای رسمی، در سه سال گذشته دستکم 200 مورد آزار و اذیت جنسی در ارتش انگلیس به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول